Tehnički direktor Dead Spacea, David Robillard za PLAY Magazine (prenosi GamesRadar+) je izjavio da mu remake popularnog hororca nije ugodno igrati tijekom noći. “Jednostavno je previše strašno” kazao je te se u tom kontekstu osvrnuo na jednu od novih značajki remakea – AI direktor, sustav koji će pomoću umjetne inteligencije pokušavati prestrašiti igrače.
Najveći naglasak u remakeu stavljen je na zvuk, atmosferu, efekte i novi AI sustav, a sve u korist imerzije, odnosno uranjanja igrača u horore koji ga okružuju. Zahvaljujući sustavu The Stress Operator (The Intensity Director) koji generira kombinacije slučajnih događaja remake će plašiti igrače puno češće i na razne načine. Primjerice, AI će miješati iznenadne napade nekromorfa s onim skriptiranim, ili će se poigravati sa zvukom i svjetlom što znači da prostor koji je u jednom igranju bio dobro osvijetljen u drugom to možda neće biti.
Također, ovaj remake namijenjen je starim fanovima i novim igračima. Stari igrači možda se sjećaju lokacija i nekih neprijatelja te kuteva iz kojih se pojavljuju, no Motive Studio odlučan je natjerati čak i najiskusnije igrače da igraju kao na iglama. Dugogodišnji obožavatelji koji misle da znaju što će se i kako u igri dogoditi osjećaju se sigurno, ali možda će biti iznenađeni, tvrdi Robillard i kroz šalu dodaje “Ne, nikad nisi siguran. Bit ćeš zaskočen. Netko želi tvoj novac i nije prijateljski nastrojen”.
O dostupnim detaljima remakea i novitetima već smo pisali, a tekst možete pogledati ovdje. Ovaj intenzivan horor survival stiže uskoro, točnije ovaj petak, 27. siječnja i to na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Steam uz prednarudžbu remakea i dalje besplatno poklanja Dead Space 2.