Za tri mjeseca u trenutku pisanja ove vijesti proći će punih pet godina otkako je fantastični RPG The Witcher 3 poznatog poljskog studija CD Projekt RED izašao na tržište. Iako je igra već od početka pa do danas iznimno uspješna sama po sebi i smatra se jednim od najboljih RPG-a današnjice, uspjehu u prodaji definitivno pomaže i nedavno izašla Netflixova serija The Witcher.
Naime, poznata američka kompanija za istraživanje tržišta zvana The NPD Group u svom novome članku i istraživanju posvećenom utjecaju The Witchera na cjelokupnu industriju zabave ističe kako su u prosincu primijetili ogroman porast prodaje fizičkih izdanja igre The Witcher 3, kao i porast prodaje originalnog serijala romana The Witcher poljskog autora Andrzeja Sapkowskog. Apsolutno svima je jasno: porast prodaje u prosincu dogodio se upravo zato što je tada na Netflix izašla serija The Witcher koja je osvojila publiku i oborila rekorde, uzevši u obzir činjenicu da je samo u prvom tjednu prikazivanja na Netflixu u Americi prvu epizodu serije pogledalo nevjerojatnih 19 milijuna gledatelja.
Kako bi izvukli konkretne statističke podatke i napravili usporedbu te provjerili direktni utjecaj serije na igru, iz kompanije The NPD Group uzeli su podatke o prodaji igre The Witcher 3 iz prosinca 2018. godine i usporedili ih s prodajom igre u prosincu 2019. te ustanovili da je prodaja fizičkih izdanja The Witchera 3 uslijed izlaska serije skočila za nevjerojatnih 554%, dok su prihodi i prodaja knjiga, također kroz usporedbu prodaje u prosincu 2018. i prosincu 2019. skočili za čak 562%. Također, što se same igre tiče, ovim fascinantnim brojkama vrijedi dodati da smo već prethodno samim krajem prosinca pisali o tome kako je The Witcher 3 gotovo pet godina nakon izlaska oborio vlastiti rekord te ga je na Steamu zaigralo više od 100.000 igrača istovremeno.
Ne znamo što drugo reći nego izraziti iskrene čestitke CD Projekt RED-u, Andrzeju Sapkowskom i Netflixu, koji zasigurno izrazito zadovoljno trljaju ručicama.