Protekli je tjedan možda bio u znaku Star Warsa zbog premijere Epizode VII, ali u svijetu igara i tehnologije koja ih uljepšava nije bilo ništa manje zanimljivo. Ne sumnjamo da mnogi od vas trenutno čitaju novo tiskano izdanje Reboota koje je od jučer u prodaji pa smo vam skratili najbitnije događaje prošloga tjedna u jednu lako probavljivu dozu informacija:

Svemirske pare

Star Citizen je nakon ulaska u fazu 2.0 alpha pristupa dosegao zaradu od 100 milijuna dolara i time je i dalje najuspješniji crowdfunding projektu povijesti. Unatoč kritikama zbog dugog razvoja, valja spomenuti da je gotovo pola tog iznosa zarađeno u posljednjih godinu dana. Nadamo se da to ne znači da će Chris Roberts zaključiti da mu se više isplati držati igru u stanju razvoja umjesto da je dovrši i konačno izbaci na tržište. Ako pak želite igrati dovršen space-sim, ovo bi moglo biti pravo vrijeme da se vratite ili po prvi put pristupite igri Elite Dangerous. Izlaskom Horizons ekspanzije, Elite je ušao u svoju drugu sezonu koja omogućava trgovanje, ratovanje i istraživanje u dubokom svemiru, ali i na planetarnim površinama.

U svijetu MMO-a, još uvijek iznimno profitabilne grane industrije igara, vidjeli smo najavu nastavka Age of Conana, odgodu Fable: Legends bete, izlazak Ghost in the Shell Onlinea, početak Black Desert Online bete na zapadu, promjenama u WoW-ovom PvP-u i širenjem mikrotransakcija u Destinyu kako bi igrači mogli kupovati direktan skok s 1 na 25 level.

Neprofesionalni serveri i profesionalni igrači

Na esports terenima vidjeli smo završetak druge sezone Counterstrike lige. Pobjednički trofej ponovno je došao u ruke tima Fnatic koji je i ove godine pwnao sve pred sobom. U finalu se susreo s NaVi-jem, ali ni oni ih nisu mogli srušiti s trona. U međuvremenu, igra koja ima pretenzije postati novi kralj FPS esportsa još uvijek pati od manjih serverskih i tehničkih problema, ali Ubisoft je proaktivno postupio kako bi što prije sanirao sve bugove u Rainbow Six: Siegeu. Ako vam te dvije igre nisu zanimljive, uvijek možete pričekati Battlefield 5, koji je najavljen ovoga tjedna ili proslaviti The Force Awakens igrajući Star Wars Battlefront tijekom promotivnog double-XP slavlja.

Za one koji više vole MOBA-e od FPS-a, spomenut ćemo da je Heroes of the Storm doživio ozbiljno unaprjeđenje svog matchmaking sustava koji bi trebao popraviti uparivanje igrača i omogućiti malo ravnopravnije mečeve u Blizzardovoj multiplayer areni.

Solo igra

U svijetu singleplayera nije bilo ništa manje vijesti: The Long Dark će dobiti story mode za samostalno igranje, Dragon’s Dogma izlazi na PC-u a odlična Banner Saga se kreće u drugom smjeru i dolazi na konzole nakon odličnog debija na PC-u u 2014. Saznali smo da ćemo konce simpatičnog Unravela otpetljavati od 9. veljače, strateški ratovati u svemiru i na zemlji u siječnju u igrama Battlefleet Gothic: Armada i Homeworld: Deserts of Kharak. Open-world igra Mafije 3 izgleda odlično, a System Shock 3 zvuči jezivo.

Konima Kojami

Vijest tjedna svakako je najava suradnje Hidea Kojime i Sony-a, koji je rezultirao stvaranjem novog Kojima Productions studija u Tokiju. Njihov prvi naslov će, sasvim očekivano, biti Playstation ekskluziva, ali u ovako ranoj fazi nemamo previše detalja o igri osim da će na njemu raditi manji tim u odnosu na mega-produkciju prošlog Metal Gear Solida. S obzirom na prethodna iskustva s Kojiminim polaganim i temeljitim pristupom moglo bi se dogoditi da, unatoč smanjenom opsegu, njegov prvi naslov izađe na PlayStationu 5. U međuvremenu, Konami je krenuo stvarati novi Metal Gear i zapošljavati zamjene za Kojimin kreativni tim koji je s njime otišao iz Konamija. Neka utrka puževa počne!