Titanfall 2 je generalno fantastičan naslov i jedna od najboljih igara prošle godine, no EA je igru odlučio izdati u jako čudnom periodu: tjedan dana nakon izlaska vlastitog Battlefielda 1 i tjedan dana prije Activisionovog Call of Duty: Infinite Warfarea čije je Legacy izdanje bilo potpomognuto odličnim remasterom Modern Warfarea.
Titanfall 2 nikako nije neuspjeh, ima stabilnu i vjernu zajednicu igrača koju Respawn zadržava hrpom besplatnog i uzbudljivog sadržaja, no u razgovoru za Gamespot šef Respawna Vince Zampella rekao je kako je igra bila uspjeh ali ne onakav kakav je trebala biti. “Igra je bila uspješna i dobro se prodala, no trebala se prodati bolje. Možda zato što je period izlaska bio nakrcan drugim igrama, možda zato što je cijena bila agresivna – bio je to težak period za izbaciti našu igru na tržište.”, rekao je Zampella.
Zampella je također rekao kako će se serijal nastaviti, no nije specificirao način na koji točno način. “‘Radimo na još Titanfalla’ je stvar koju bih trebao reći”, nadodao je i nastavio kako imaju kreativnog direktora koji je zadužen da se franšiza nastavi u više formata i da osigura njen rast. “Postoje i druge stvari koje radimo koje još nismo najavili, no jako smo investirani u Titanfallov univerzum”, zaključio je Zampella.
Respawn trenutno radi na Star Wars igri o kojoj se još ne zna mnogo.