Kao što je prethodno i najavljeno, njemački razvojni studio Daedalic Entertainment sinoć je u pre-showu online eventa Future Games Show prikazao premijerni gameplay teaser za svoju nadolazeću stealth avanturu The Lord of the Rings: Gollum.
Podsjećamo, igra je prvotno najavljena prije točno dvije godine, odnosno 25. ožujka 2019., a prvi screenshotovi objavljeni su u svibnju prošle godine. Prvi teaser, koji smo vidjeli prošloga kolovoza, donio je samo kratku CGI sekvencu, a od tada pa sve do sinoć nije bilo nikakvih novih materijala, osim nesretne vijesti iz ovoga siječnja, kada je The Lord of the Rings: Gollum odgođen na 2022. godinu.
Sinoć prikazani premijerni gameplay trailer zapravo je tek drugi teaser i kratki “sneak peek” gameplaya, koji traje jedva 48 sekundi. Donosi blic pregled par scena iz igre, prikazujući kako ćemo se kao Gollum penjati, šuljati, bježati od zlih golemih pauka te se skrivati od Orka u golemoj utvrdi Barad-dur.
Po uzoru na stealth mehanike koje je studio Daedalic Entertainment već razvio u svom odličnom action stealth serijalu Styx, Gollum će, podsjećamo, primarno biti stealth igra s velikim naglaskom na priču i Gollumovu podvojenu ličnost te sukob i odnos između njega i Smeagola.
Ukoliko redovno pratite naš časopis Reboot, u ljetnom mega dvobroju 70/71 iz 2020. godine mogli ste čitati i naš veliki feature na osam stranica, usmjeren upravo na The Lord of the Rings: Gollum, kada smo imali priliku odraditi ekskluzivni intervju s ekipom iz studija Daedalic Entertainment i iza zatvorenih vrata vidjeti više od pola sata gameplaya iz igre.
Sinoć prikazani premijerni gameplay teaser sadrži većinom kratke isječke upravo iz tog puno dužeg gameplaya koji smo vidjeli prije gotovo godinu dana, no ovoga puta u vizualno atraktivnijem okruženju i uz očiglednu primjenu naprednih efekata osvjetljenja te uz veću količinu detalja u okolišima i objektima po kojima ćemo se penjati i šuljati kao agilni Gollum s tromim, ali akrobatskim parkour sposobnostima.
Studio ima plan iskoristiti puni potencijal novih konzola PlayStation 5 i Xbox Series X/S, a igra je i originalno najavljena kao punokrvna next-gen stealth avantura. Naznake toga vidljive su u novom teaseru, no rekli bismo da tu ima još dosta posla. Svjesni su toga i u razvojnom studiju Daedalic, te je upravo to bio razlog odgode na 2022. godinu, kada igru očekujemo na PC-ju i konzolama.