Star Wars Jedi: Fallen Order izašao je sredinom studenog prošle godine i vrlo brzo se pokazao jednom od najboljih Star Wars singleplayer igara te je oborio brojne rekorde u prodaji. No, svi su od samoga početka bili svjesni da igra ima puno tehničkih teškoća, bugova i grešaka koje su nekima narušavale sveukupni dojam igre. Svjestan je toga čak i prije izlaska igre bio i razvojni studio Respawn Entertainment, no svejedno su odlučili igru izbaciti tako “neispoliranu” na tržište, a sada smo saznali i zašto.
Naime, izdavač Electronic Arts u startu je postavio određena prodajna očekivanja i željene rezultate koje je igra jednostavno morala ispuniti i to do kraja tadašnje fiskalne godine, a razvojni studio Respawn u obzir je morao uzeti i čitavi plan same franšize Star Wars, koja u tom zimskom periodu na globalnoj razini ima najveći učinak (s obzirom na tadašnji izlazak filma Star Wars: The Rise of Skywalker, kao i serije The Mandalorian).
Sada, nekoliko mjeseci nakon izlaska Fallen Ordera, direktor studija Respawn – Vince Zampella u intervjuu za portal USgamer ističe kako su svi u studiju bili svjesni da igra tehnički nije ispolirana te da ju muče brojni bugovi. Priznaje i kako su u tom završnom periodu imali nekoliko razgovora i diskusija o odgodi igre, ali da su ipak odlučili zbog svega gore navedenog ne odgoditi igru, već ju izbaciti u planirano vrijeme sredinom studenog.
Zampella poentira kako jednostavno nisu imali drugu opciju te su se odvažili na ogroman rizik, vjerujući ultimativno u sami proizvod i kvalitetu igre u cjelini, znajući da će se Star Wars Jedi: Fallen Order definitivno svidjeti fanovima. Moramo priznati da im se rizik isplatio, jer unatoč manama, isporučili su jednu od najboljih igara protekle godine, ali i generalno jednu od najboljih i najuspješnijih Star Wars singleplayer igara općenito, u tolikoj mjeri da su iznenadili i samog izdavača Electronic Arts te se već sada šuška o nastavku Fallen Ordera.