Osim što smo danas dobili vijest da je Electronic Arts izrazito zadovoljan činjenicom što se Star Wars Jedi: Fallen Order prodaje izrazito dobro i da je igra nadmašila njihova očekivanja te je prodana u više od 8 milijuna primjeraka, u sklopu EA-ovog financijskog izvještaja praktički smo dobili i svojevrsnu potvrdu da postoje planovi za dodatni sadržaj, ali i potencijalni nastavak Fallen Ordera.

Naime, nakon što je nahvalio razvojni studio Respawn Entertainment i samu igru Star Wars Jedi: Fallen Order, direktor Electronic Artsa Andrew Wilson nakratko se pozabavio i upitom o tome ima li EA planove integrirati “live service” usluge u Fallen Order. Na spomenuto pitanje Wilson je dao naslutiti kako bi igra mogla dobiti takav dodatni sadržaj, ali da će on biti “drugačiji od onoga što možemo vidjeti u [FIFA] Ultimate Teamu ili Apex Legendsu“.

Ako ćemo samostalno donijeti svojevrsni zaključak, vjerujemo kako bi u igru s vremenom mogle stići nove lokacije za istraživanje, kao što je olupina broda Venator (nećemo previše spoilati ako ga još niste istražili).

Što to točno znači, u ovom trenutku nije poznato, no Wilson je na kraju bacio hint i o budućim planovima za nastavak Fallen Ordera i kamo bi nas iduće taj put mogao odvesti. “Tim koji radi na ovome jedan je od najkreativnijih timova u našoj kompaniji, a sigurno i u industriji“, počinje Wilson te zaključuje: “Razmišljaju o tome kako dalje nastaviti ovo putovanje za igrače koji vole ovaj stil igre“.

Spomenuta Wilsonova izjava u skladu je i s vijestima od prošloga mjeseca, kada smo pisali o tome kako Respawn aktivno traži zaposlenike koji bi se pridružili Star Wars timu i radili na neimenovanoj Star Wars igri, a pozicije za koje su tada zapošljavali bile su za senior character artista, level dizajnera i senior software inženjera.

Hoće li se ispostaviti da se zaista radi o singleplayer nastavku Fallen Ordera ili nekoj sasvim drugoj Star Wars igri na kojoj rade EA i Respawn, ostaje vidjeti, no Wilson je bio voljan potvrditi da je EA nakon odlične prodaje Fallen Ordera uvidjeo da nije sve u “live service” igrama i kompetitivnom multiplayeru, već da igrači žele iskusiti i singleplayer Jedi priče.