Activison i Infinity Ward otkrili su hrpetinu novih informacija o multiplayeru igre Call of Duty: Modern Warfare II, ali i o Warzoneu 2.0 koji uvodi ogromne promjene u dosadašnju COD battle royale formulu.
Prva velika promjena koju uvodi Modern Warfare II jest mehanika koja nam omogućava da se borimo u vodi i plivamo. Tako je, naši svemogući operativci kojima je dosad voda bila najveći neprijatelj moći će se propucavati i ispod vodenih površina, a metci će se također drukčije ponašati ovisno o tome jeste li na suhom ili ne.
Kad su nove sposobnosti u pitanju, moći ćemo visiti s rubova i istovremeno ciljati što će igračima, zasigurno, stvarati još veću paranoju pri čišćenju prostorija. Novi načini za pucanje nisu rezervirani samo dok trčkaramo već ćemo moći viriti kroz prozore vozila u pokretu, popeti se na krov i pucati, a posebno je zanimljivo što će sva vozila moći biti oštećena na nove načine – odvaljivanje vrata, bušenje guma i još mnogo toga omogućit će nam da vojnoj pucačini dodamo element Mad Maxa.
Kao što i priliči nastavku, možemo očekivati novu Tactical i Field opremu čije će korištenje, više nego u prethodnoj igri, biti ključno za izvojevanje pobjede. Nama se poprilično sviđa najavljena bušilica koja ispaljuje granatu kad završi svoj posao.
Ogromne promjene doživio je i Gunsmith. Za razliku od otključavanja svakog dodatka za svako oružje ponaosob, Infinity Ward je uveo sustav Weapons Platform. Unutar platforme ćete sve nastavke otključati samo jednom, no ono što zapravo pravi razliku su različiti receiveri koji otključavaju nova oružja. Kada promijenite receiver promijenit ćete i oružje te će se ono zapravo smatrati novim – unutar iste platforme, naravno. Levelanje oružja izgleda tako da napredujete unutar određene platforme te otključavate dodatke poput cijevi, šaržera, gripova i kundaka. Jednako tako postoje i univerzalni dodaci koji se mogu koristiti na svim platformama – laseri, optika, underbarrels i drugi.
Što se Warzonea 2.0 tiče, on uvodi promjene u brojne aspekte igre – od logičnijeg lootanja kojim se stvaraju idealni pravci kretanja unutar mape, vozila koja mogu ostati bez goriva te AI protivnika koji u strongholdima čuvaju jači loot. Možda najzanimljivije jest što će se krug odvojiti u nekoliko manjih krugova u određenom periodu igre prije nego se ponovno sastanu u posljednji, najmanji krug u kojem će samo najjači preživjeti. Gulag je također dobio preradu te će nas spojiti s nasumičnim igračem – neprijateljem, s kojim moramo surađivati kako bi se vratili nazad u igru. Ukratko, Gulag više nije 1v1 nego 2v2. I da, pustinjska mapa zove se Al Mazrah i po onome što smo vidjeli izgleda odlično.
I za kraj, Modern Warfare II imat će multiplayer playliste koje će se igrati iz trećeg lica. Forica.
Otvorena beta za one koji su igru prednaručili kreće danas, dok za ostatak igrača na PlayStationu ona kreće 18. rujna. 22. rujna otključava se Xbox, Battle.net i Steam za one koji su prednaručili dok 24. rujna otvorena beta postaje dostupna svima.