Početkom travnja ove godine najavljen je potpuno novi Souls-like akcijski RPG pod nazivom Mortal Shell, a sinoć je putem IGN-ova specijalnog live eventa Summer of Gaming 2020 igra dobila i detaljni gameplay prikaz te novi trailer.

Podsjetimo se: Mortal Shell donosi jedinstveni “spin” na sustave i mehanike kakve poznajemo iz Dark Soulsa. Otkrivat ćemo i koristiti takozvane “Shellove” – ostatke palih boraca koje ćemo moći “naseliti”, a oni će nam omogućavati različite borbene stilove i forme. Putem ćemo otključavati vještine, oružja i druge nadogradnje, a kroz sve to očekuje nas i detaljna mračna priča.

Prema konačno viđenom gameplay traileru, moramo priznati da igra zaista izgleda čudesno i primamljivo, unatoč mračnim temama. Gameplay trailer prikazuje brojne različite interesantno dizajnirane neprijatelje koji nas očekuju, kao i različite lokacije, a brzina kojom se borba odvija impresivna je i čini nam se da je razvojni studio Cold Symmetry zaista pogodio zlatnu žicu po pitanju svakog elementa igre.

Prikazane su i same mehanike borbe, a ono što nas možda ponajviše fascinira su samo kadriranje i kutevi kamere tijekom borbe, odnosno prilikom izvođenja određenih specijalnih napada. Ti kadrovi su akcijski orijentirani i više podsjećaju na, primjerice, God of War ili Hellblade nego Dark Souls.

Osim kratkog jednominutnog gameplay trailera, puno više informacija, ali i gameplaya (čak 16 minuta) prikazano je i u zasebnom videu kroz koji je ekipa iz IGN-a intervjuirala članove studija Cold Symmetry, a uz sve to stižu i informacije da će Mortal Shell imati i zatvoreno PC beta testiranje koje će trajati od 3. srpnja do 10. srpnja. Za betu se možete prijaviti putem igrinih službenih društvenih mreža (discord, twitter, instagram i facebook) ili preko prijave na mailing listu

Mortal Shell izlazi nekad tijekom trećeg kvartala 2020. godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One.