Poznati finski studio Remedy Entertainment proslavio se nizom igara kao što su serijal Max Payne, Alan Wake, Quantum Break i fenomenalni Control iz 2019. godine. Izuzev ekspanzija i DLC-a za Control, prošle godine nisu izbacili nijednu novu igru, no svejedno su tijekom 2020. godine ostvarili najveći financijski uspjeh u povijesti studija.
Tako im se, prema novom financijskom izvještaju, prošle godine prihod povećao na 41,1 milijun eura, što je povećanje od čak 30% u odnosu na godinu prije toga. Operativni profit za prethodnih 12 mjeseci tako je sada dosegnuo 13,2 milijuna eura, što je više od duplo koliko je bio 2019. godine, kada je iznosio 6,5 milijuna eura.
Uspjesima i novom rastućem priljevu novca pomogla je činjenica da je Control, osim novih ekspanzija, tijekom 2020. godine stigao na još više platformi, pa je tako svjetlo dana napokon ugledao i na Steamu (nakon godinu dana PC ekskluzivnosti za Epic Games Store), a došao je i na Microsoftov pretplatnički servis Xbox Game Pass. Sveukupno je do prosinca 2020. prodan u 2 milijuna primjeraka, a iako se ne ubraja u statistiku te godine, Control je ovoga mjeseca dobio i next-gen nadogradnju za PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Uz sav uspjeh Controla i daljnji nastavak podrške za njega (te aktivni rad na singleplayer kampanji korejske multiplayer pucačine Crossfire X), komentirajući sjajne financijske rezultate direktor Remedyja Tero Virtala izjavio je da se razvojni tim sada postupno prebacuje i na rad na novim projektima. Podsjećamo, u ožujku prošle godine saznali smo da studio radi na čak dva nova projekta i to u suradnji s Epic Gamesom kao izdavačem. Prva od tih igara je AAA naslov – kooperativna igra Vanguard, dok je druga igra manji projekt.
U kolovozu prošle godine saznali smo i da će te igre biti smještene u isti univerzum kao i Alan Wake i Control, no o njima i dalje ne znamo ništa drugo. Dok je manji projekt trenutno u aktivnom razvoju, Virtala ponovno ističe da je AAA projekt i dalje u jako ranoj fazi razvoja, s planom da također krene u aktivni razvoj do proljeća ove godine.
Remedyjev šef podijelio je ukratko i planove za budućnost studija, ističući da je petogodišnji plan izbaciti nekoliko uspješnih igara i barem jednu igru koja će biti ogroman hit, a žele posjedovati bar tri uspješna rastuća igrajuća brenda uz “potencijal da budu dugoročni hitovi”.