Na ovogodišnjem izdanju kultnog i dugogodišnjeg sajma QuakeCon, koji broji više od 22 godine postojanja, dobili smo novi i detaljniji prikaz očekivane pucačine DOOM Eternal, odnosno njezinog multiplayer moda zvanog BATTLEMODE.

QuakeCon 2019 u potpunosti je u znaku DOOM-a te čak i nosi ime “Year of DOOM”, a razlog tome je dvojak: ne samo da ove godine izlazi očekivani nastavak DOOM-a iz 2016. godine, već i zbog činjenice što taj najpoznatiji serijal pucačina ove godine slavi punih 25 godina postojanja. Shodno tome, sami sajam počeo je specijalnom prezentacijom igre DOOM Eternal i njezinog novog multiplayer moda. Istovremeno je uživo službeno najavljena vijest koju smo vam prenijeli jučer, a to je da je originalna trilogija DOOM stigla na sve trenutno postojeće konzole (i mobilne uređaje).

Kako bi nam prezentirali novi DOOM, na binu se popela ekipa iz razvojnog studija id Software, izvršni producent Marty Stratton i kreativni direktor Hugo Martin. Nakratko su nam prikazali potpuno novog ogromnog bossa – odvratno predivnog demona imena Doom Hunter, koji nas čeka u singleplayer kampanji igre, no većina prezentacije fokusirala se upravo na gore spomenuti asimetrični 2v1 multiplayer mod Battlemode.

Čitavu šesnaestominutnu prezentaciju možete pogledati ovdje:

Od samog početka, naša vizija bila je stvoriti privlačni kompetitivni multiplayer mod koji ima raznolik tempo, tonu drame i duboku strategiju” započinje o novom multiplayer modu kreativni direktor igre Hugo Martin te dodaje: “Sve potrebne sastojke za to našli smo u singleplayer kampanji. Battlemode je izgrađen iz istog Doom borbenog DNA koji poznajete i volite“.

Kao što je od prije poznato, Battlemode će biti asimetrični 2v1 multiplayer mod u kojem će jedan igrač preuzimati ulogu Doom Slayera, a druga dva igrača će preuzimati uloge raznovrsnih demona te ćemo se boriti na različitim mapama (prilikom izlaska igre na raspolaganju ćemo imati šest mapa). Na odabir ćemo imati pet različitih tipova demona.

Na ovoj novoj prezentaciji ponovno su predstavili tri od njih pet, a to su Revenant, Pain Elemental i Mancubus, svaki sa svojim sposobnostima, prednostima i manama, a izvršni producent Marty Stratton ističe kako je svaki igrivi demon jednostavan za shvatiti, totalno jedinstven i omogućuje različite stilove igre i strategije.

Igrači koji budu igrali demone morat će surađivati kako bi nadmudrili Doom Slayera, taktizirati, prizivati AI demone i sl.

Dobili smo i nove informacije o samom Doom Slayeru, koji će u Battlemodu na raspolaganju imati sve moguće puške, modove i opremu, kako bi borba protiv bilo koja dva demona bila pravednija, a osim makljaže protiv dva demona, ključan će biti i menadžment resursa. Iz id Softwarea obećavaju kako neće sve biti samo čista bezumna makljaža, već će promišljanje svakog koraka, detaljno razrađene taktike i već spomenuta strategija borbe biti od izrazito velike važnosti.

Kako sve to izgleda i što donosi Batttlemode, saznajte u gore podijeljenom iscrpnom videu, koji sadrži čitavu šesnaestominutnu prezentaciju igre s ovogodišnjeg sajma QuakeCon 2019. Podsjećamo: DOOM Eternal izlazi 22. studenog 2019. godine za PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.