Deathloop, nadolazeća pucačina razvojnog studija Arkane dobila je novi i dosad najdetaljniji gameplay prikaz na Sonyjevom eventu State of Play.

Kao što je i obećano prije nekoliko dana prilikom najave eventa, mogli smo vidjeti čak devet minuta iz igre, što je uključivalo brzi prelazak jedne čitave “misije”, odnosno infiltracije i asasinacije Aleksisa “The Wolfa” Dorseyja – jedne od osam ključnih meta koje moramo ubiti prije ponoći i prije nego se vrijeme resetira. Novi gameplay po prvi puta nam je prikazao i kako će izgledati buđenje na plaži – na istoj lokaciji na kojoj ćemo se naći svaki puta nakon umiranja kada se resetira vremenska petlja, što će protagonistu Coltu s vremenom sve više ići na živce.

Ovoga puta konkretnije su prikazane i nadnaravne moći nalik na Arkaneov serijal Dishonored, kao i niz oružja te dodataka s kojima ćemo neprijateljima zagorčavati život, a lako je primijetiti kako ćemo u Deathloopu, za razliku od Dishonoreda, doista morati biti još maštovitiji i napucavati se s neprijateljima kako bismo postigli svoj cilj te pritom obavezno koristiti i bombe te druge gadgete. Vidjeli smo i kako će funkcionirati dva ekstra života koje ćemo imati koristeći sposobnost Reprise.

No, možda najinteresantniji aspekt je napokon prikazani odnos između protagonista Colta i Julianne – AI antagonistkinje koja će nas napadati, ali i u čije ćemo cipele moći i uskočiti te drugim online igračima zagorčavati život putem jedinstvene multiplayer komponente. Van multiplayera, Colt i Julianna tijekom igre čitavo će vrijeme razgovarati putem radija, a njihov odnos “mačke i miša” bit će jedna od najbitnijih stvari vezanih uz priču.

Deathloop izlazi 14. rujna za PC i PlayStation 5. Ukoliko ste propustili prethodne gameplay isječke, više o tome pisali smo u ožujku na ovome linku, a detaljnije informacije o priči i vremenskim petljama objasnili smo na ovome linku.