Ako vas zanima što je to “Wuxia-style pixel RPG” i nemate problema s velikim naslovima kao i mi u redakciji, onda evo drugog prijedloga:
Codename: Wandering Sword je RPG koji promovira borilačku vještinu Wuxia i izvodi se u piksel art stilu
Ako se zaigramo još malo, naslov bi mogao biti:
Codename: Wandering Sword je RPG izveden u grafičkom stilu koji koristi oblik digitalne umjetnosti u kojem su slike izgrađene isključivo od piksela, dok se tematski snažno oslanja na izmišljenoj, fantazijskoj borilačkoj vještini Wuxia
Kroz ovu našu internu šalu oko duljine naslova (that’s what she said! – op. Luke) zapravo smo željeli prenijeti dvije ključne osobine igre Codename: Wandering Sword s kojima nas kineski indie studio Xiameng želi zainteresirati. Radi se o HD-2D stilu vizualne prezentacije koja uključuje 3D pozadine i piksel art izvedenim pomoću pokretača Unreal Engine 4. Stil je to koji su popularizirale igre poput Octopath Traveller ili Triangle Strategy. Ukratko – nostalgija u modernom. U takav stil uklapa se dizajn igrivosti koji se oslanja na borilačku vještinu u kojoj su nadljudske sposobnosti očekivane, a mač najbolja ekstenzija naših misli.
Bit će tu i sporednih misija koje će usmjeriti različite krajeve, NPC-jeva s umjetnom inteligencijom koja im omogućava jedinstveni razvoj borilačkih sposobnosti, zatim i duela s tim NPC-jevima pa i sprijateljivanje, partijanje i razmjenjivanje oružja. Borbe se mogu izvoditi u potezima ali i u stvarnom vremenu, ovisno o preferencijama igrača. A otvoreni svijet trebao bi pružiti mnoštvo različitih lokacija za istraživanje i borbu dviju zaraćenih sekti (obje s ponekim specifičnim oružjima i sposobnostima, jasno).
Zvuči i izgleda zanimljivo, toliko da možemo komentirati kako kineski developeri (makar bili indie) opet znalački koriste svoju bogatu kulturu i povijest te resurse u znanju i ljudstvu kako bi nas, već ovako u fazi razvoja, zainteresirali za svoju igru i naveli na razmišljanje da ju stavimo na Steamovu wishlistu.