Još u ožujku je otkriveno da developer Colossal Order i izdavač Paradox Interactive rade na “najrealističnijoj simulaciji grada ikada stvorenoj”. U to vrijeme nismo dobili puno informacija o Cities: Skylines II, ali je tim s vremenom počeo epizodično objavljivati razvojne dnevnike u obliku videa koji govore o pojedinim istaknutim značajkama.
Do sada smo vidjeli dnevnike o alatima za izgradnju cesta, prometni AI, transport i slične stavke infrastrukture grada, a ono što nam je posebno upalo u oko je sedma epizoda koja govori o mapama i temama u kojoj je otkriveno da je igrivo područje “pet puta veće nego prije“. Igriva površina iz prethodnog nastavka iznosi 92.16km² (s maksimalno 33,18 km² za izgradnju grada) dok ta brojka u novom dijelu city buildera dostiže 159 km² što je otprilike pet puta veće nego u Cities: Skylines, ističu autori u Steam.blogu.
“Osim toga, ploče karte ne moraju biti povezane jedna s drugom, tako da tehnički možete stvoriti male izolirane džepne gradove, a možete kupiti ploče sve do ruba karte gdje možete stvoriti nove vanjske veze”, ističe Colossal Order.
Spomenuti blog detaljno opisuje nekoliko mapa, koje se temelje na stvarnim lokacijama, od kojih svaka uključuje drugačiji krajolik, područja za izgradnju, prirodne resurse i slično. Također je potvrđeno da će igra pri lansiranju nuditi dvije teme: europsku i sjevernoameričku. Ovisno o temi koju odaberemo, razlikovat će se dizajn zgrada, ulične oznake, modeli vozila i druge cestovne značajke.
Cities: Skylines II stiže na PC i konzole nove generacije 24. listopada ove godine.