Prije dva dana, na velikom otvaranju Blizzardovog eventa BlizzCon otkriveno je kako će iduća Diablo igra – Diablo Immortals – biti za mobilne uređaje, na što je čitava zajednica fanova reagirala izrazito negativno. Blizzard je stoga u intervjuu ponudio objašnjenje zašto su odabrali mobilnu platformu i osvrnuo se na negativne komentare.

Naime, prema portalu Gamespot, glavni razlog zašto su iz Blizzarda odabrali mobilne uređaje kao platformu za novu igru Diablo je taj što je “franšiza već jako dobro zastupljena na konzolama i PC-ju“, te je logičan smjer rasta taj da obuhvate i tržište mobilnih igara.

U Blizzardu smo svi gameri i igramo hrpe igara na svim platformama, konzolama, PC-ju…board gameove, card gameove” – izjavio je u intervjuu Blizzardov glavni game dizajner Wyatt Cheng, te dodao: “Puno nas igra i mobilne igre. Suočeni s prilikom da napravimo odličnu mobilnu igru, želimo ju iskoristiti“.

Cheng također navodi kako u serijalu Diablo postoji još puno toga za ispričati, pogotovo uzevši u obzir razliku od 20 godina u periodu između Diabla 2 i Diabla 3. Nova priča koju žele ispričati korelira s činjenicom da Blizzard želi isprobati i nove stvari, koje ovoga puta uključuju i mobilnu platformu.

Iako su fanovi burno reagirali na činjenicu da novi Diablo neće biti “pravi” Diablo za konzole i PC, iz Blizzarda smatraju kako je mobilna igra ipak bio ispravan odabir, pogotovo jer Diablo ima toliko toga za ponuditi. Stoga se nadaju da će fanovi biti otvorenoga uma i Diablo Immortalu dati šansu unatoč skepticizmu.

No, svjesni su da je i čitavu ovu situaciju pogoršala objava od prije nekoliko tjedana, kad su najavili kako rade na nekoliko projekata iz serijala Diablo, a ta objava je dodatno podigla očekivanja fanova. Na to se sada osvrnuo i izvršni producent Blizzarda Allen Adham u intervjuu za portal Kotaku, rekavši da nisu očekivali da će fanovi biti ovoliko ljuti što nije najavljen Diablo 4 već Immortal.

Znamo da su naša publika strastveni igrači na PC-ju i konzolama. Već smo vidjeli sličan odgovor kad smo najavili dolazak Diabla na konzole” – rekao je u intervjuu Adham, objašnjavajući da su iz Blizzarda svjesni da su fanovi doista željeli vidjeti najavu punokrvnog nastavka Diabla, no ovogodišnji BlizzCon jednostavno nije bio vrijeme i mjesto za to.

I Adham i Cheng naglasili su kako im je bitno da zadovolje svoje fanove te se nadaju da će igrači ipak dati priliku Diablo Immortalu, ističući sve pozitivne stvari koje ova mobilna igra donosi za fanove.

Nadamo se da će naši postojeći hardcore fanovi igrati ovu igru, voljeti ju i naučiti nove stvari o loreu“, objasnio je Adham, naglasivši kako fanove i dalje očekuje onaj poznati gameplay na kakav su već navikli u prijašnjim nastavcima. “Ključna razlika je što će sada moći šetati okolo s igrom u džepu i igrati ju bilo kada, bilo gdje” – zaključio je, uz napomenu kako se iz Blizzarda nadaju ovim potezom privući i puno širu publiku koja je uglavnom usmjerena na mobilno tržište igara.