Razvoj interesantnog kung-fu mutantskog akcijskog RPG-a Biomutant pratimo već tri i pol godine, a informacije o igri čitavo to vrijeme izlaze izrazito polako i s velikim razmacima. Posljednji puta kada su se izdavač THQ Nordic i razvojni studio Experiment 101 obratili javnosti, bilo je to u veljači ove godine, kada su istaknuli da je igra još uvijek u razvoju i da izlazi “kad bude spremna”, a danas je napokon stigao i novi desetominutni gameplay prikaz igre.

Posljednji puta svježi gameplay vidjeli smo prije gotovo dvije godine i to u sklopu sajma gamescom 2018, a svjesni su toga i izdavač THQ i razvojni studio Experiment 101, stoga su u novi video ubacali hrpu sadržaja i novosti, kojima nam daju do znanja do kuda su dogurali s igrom i što nas sve očekuje.

Tako možemo vidjeti neke nove okoline, razrušene post-apokaliptične gradove i pitoreskne doline i planine, nabrijanu kung-fu akciju, borilačke vještine i napucavanje s neprijateljima, osvajanje različitih utvrda (što dosad nismo imali prilike vidjeti), zatim čitav niz novih mutiranih čudovišta i bossova, ali i nove lokacije, kao što je podvodna sekcija u kojoj ćemo se u svojevrsnoj podmornici boriti protiv golemog bossa.

Novost je i da ćemo, osim mehaničkih naprava i mechova (koje ćemo graditi sami) moći jahati i mountove, a tu je i čitav niz jedinstvenih oružja koja ćemo moći sami craftati i koristiti tijekom igre. Na čitavi gameplay video osvrnuo se i kreativni direktor Biomutanta – Stefan Ljungqvist, koji je u intervjuu za poznati portal IGN objasnio da je stanka u objavama informacija o igri proizašla iz činjenice da je Biomutant ogroman te da zahtijeva puno posla, a Experiment 101 je zaista malen tim kojemu treba vremena kako bi dovršili ovako ambicioznu igru.

Ljungqvist je također istaknuo da je igra u posljednoj fazi izrade, no unatoč tome i dalje ne postoji točan datum kada Biomutant izlazi na tržište, osim što znamo da dolazi na PC, PlayStation 4 i Xbox One (zasada još uvijek nema informacija o next-gen konzolama). Stoga smatramo da je poprilično zgodna informacija koju studio nudi na kraju novog desetominutnog trailera, a ta je da igra “izlazi kad budu zadovoljni s njom“.

Ukoliko se želite prisjetiti o čemu se sve radi u igri Biomutant, a pritom čuti i nove informacije u obliku komentara na novi gameplay video, svakako preporučamo da bacite oko i na novi gore spomenuti IGN-ov video intervju s direktorom igre.