Danas smo otkrili Shadow Moses, jedan od najuzbudljivijih fan-made projekata i želimo oduševljenje podijeliti sa što većim brojem ljudi. Radi se o HD remakeu originalnog Metal Gear Solida iz 1998. u Unreal engineu 4.
Mogli bi vam pričati o tome koliko su impresivni prvi kadrovi preuređenog i uljepšanog MGS-a , ali mislimo da je bolje da pogledate sami:
Za cijelu stvar je zaslužan Airam Hernandez, koji za sada sve novosti o modu objavljuje na Facebooku, ali još nije objavio kada (ako ikada) bismo mogli očekivati dovršetak čitavog projekta. S obzirom na veličinu MGS-a i očigledno ranu fazu razvoja ovog neovisnog projekta, mogli bi se načekati…
S ovim modom ni Konami niti Hideo Kojima za sada nemaju nikakve veze, a to znači da će autor vjerojatno dobiti pismo od njihovih odvjetnika. I sam Hernandez je toga svjestan pa je odlučio najaviti da će sav daljni razvoj projekta, kao i komunikacija s vlasnicima copyrighta biti javno objavljeni. To bi mogla biti mudra strategija, s obzirom na negativnu percepciju Konamija u javnosti i očigledan interes za ovaj projekt.