Od službenog lansiranja Google Stadije prošlo je tek nešto više od 14 mjeseci, a iz Googlea su sada odlučili napustiti važan segment daljnjeg razvoja te cloud platforme. Ugasit će svoja dva Stadia Games & Entertainment (SG&E) studija u Los Angelesu i Montrealu s ukupno 150 ljudi koji su trebali raditi na internom razvoju igara – ekskluzivama.
U objavi koju potpisuje Phil Harrison, potpredsjednik i generalni direktor Google Stadije, stoji da je glavni cilj Stadije bio pokretanje igara gdje god ih igrač želi zaigrati, što su i dokazali nedavnim uspješnim lansiranjem Cyberpunka 2077, igranjem na različitim uređajima i integraciji servisa s YouTubeom. Nadalje, poručili su da cijena izrade igara iz in-house studija (SG&E) raste eksponencijalno te da se na to više neće fokusirati niti će u taj dio u budućnosti ulagati.
Focusing on Stadia’s future as a platform, and winding down SG&E : https://t.co/HsZUcGXbtZ
— Stadia (@GoogleStadia) February 1, 2021
U njihovim planovima za 2021. godinu stoji ekspanzija prema third-party developerima i izdavačima uz pomoć kojih će obogatiti ponudu svoje cloud gaming platforme. Prestanak Googleove podrške studiju SG&E znači i da je veteranka gaming industrije Jade Raymond, bivša izvršna producentica u Ubisoftu koja je za vrijeme svog rada u toj kompaniji bila i jedna od najvažnijih karika serijala Assassin’s Creed, postala višak. Zajedno s ostalim Ubisoftovim veteranima koje je dovela u Google. Raymond je zbog toga odlučila napustiti Google u potrazi za novim prilikama, a 150 zaposlenika iz studija bit će preseljeno na nove radne pozicije.
S ovom Googleovom odlukom pretplatnici na Stadiju i Stadiju Pro neće izgubiti ništa osim ekskluzivnih naslova koji su trebali predstaviti cloud gaming u svom najboljem obliku, uz možda neke nove interesantne značajke.