Njemački razvojni studio Daedalic Entertainment i izdavač Nacon upravo su najavili da je njihova nadolazeća stealth akcijska avantura The Lord of the Rings: Gollum ipak odgođena te da neće izaći ovoga rujna kako je ranije bilo planirano.
Vijest je to koja nas zapravo nimalo ne čudi, naročito s obzirom na ne baš zavidno grafičko stanje igre nakon što je svijetu prikazan posljednji gameplay trailer s početka ovoga mjeseca srpnja, kojega je javnost poprilično loše prihvatila.
Tako je od sada The Lord of the Rings: Gollum odgođen za nekoliko mjeseci, ali bez ikakvoga novog datuma izlaska (što je dodatno interesantno, ali vjerujemo kako će studiju olakšati posao jer će silom prilika ukloniti pritisak s developera). “Posvećeni smo ispunjavanju očekivanja naše zajednice i otkrivanju neispričane priče o Gollumu na način koji poštuje viziju J.R.R. Tolkiena“, počinju iz Daedalica u novoj obavijesti te dodaju:
“Unatoč tome, kako bismo igračima pružili najbolje moguće iskustvo, razvojni studio je u suradnji s izdavačem odlučio pomaknuti izlazak igre The Lord of the Rings: Gollum za nekoliko mjeseci. Točno vrijeme ćemo ažurirati u bliskoj budućnosti“.
The Lord of the Rings: Gollum u izradi je za PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Naše dojmove i veliki feature nakon viđenih dvadeset minuta igre kojima smo svjedočili iza zatvorenih vrata u svibnju – pročitajte na ovome linku.