Ime Nate Purkeypile sigurno vam neće biti poznato, no sve će vam biti jasno ako kažemo da je to veteran industrije videoigara s više od 18 godina iskustva koji je uz ostale prijašnje studije samo u Bethesdi proveo posljednjih 14 godina kao glavni artist na igrama kao što su Fallout 3, Skyrim, Fallout 4 i Fallout 76. Usred rada na još neobjavljenoj igri Starfield Nate Purkeypile je napustio Bethesdu prije godinu dana te u travnju 2021. osnovao svoj vlastiti solo indie studio pod nazivom Just Purkey Games.

Njegova prva samostalna igra je The Axis Unseen premijerno najavljena u prosincu, a bit će to open-world simulator lova na drevna folklorna čudovišta u horor okruženju smještenom u mistični svijet koji je “zarobljen izvan vremena”. Igra je u izradi u novo objavljenom next-gen pokretaču Unreal Engine 5 te već u premijernom traileru vizuali izgledaju spektakularno, izrazito realistično i napredno. Sama igra prezentirana je iz prvog lica, a FPS element očituje se u činjenici da ćemo u lovu na mitska primitivna čudovišta koristiti primitivno oružje – luk i strijele kao naš glavni alat za preživljavanje.

Drugi najvažniji alat bit će naša lovačka osjetila jer ćemo tijekom igre morati pratiti otiske životinja i njihove krvave tragove, a sviđa nam se i činjenica da ćemo morati paziti na smjer puhanja vjetra kako nas čudovišta ne bi nanjušila prerano te kako bismo uspješno pronašli plijen i od lovine postali lovac. Pritom ćemo imati priliku i nadograđivati svoja osjetila i svoje oružje kroz zasebne RPG sustave. Osjetila ćemo nadograđivati moćima čudovišta koja ćemo putem ubijati, a samo neka od tih su mogućnost da vidimo čestice mirisa te osjetimo toplinu otisaka i tragova životinja.

Samo oružje nadograđivat ćemo na nekoliko načina skupljanjem resursa i tako pronalaziti bolje i jače materijale za luk, potom i za njegove strune te s vremenom otkrivati i nove posebne vrste strijela pomoću kojih ćemo moći poraziti sve naprednije neprijatelje. No unatoč svemu studio ističe da nećemo biti svemoćni lovac, već ćemo se morati i skrivati. Tu se ističe i igrina dinamična izmjena dana i noći, pa ćemo prije noći obavezno morati potražiti sklonište i vratiti se u svoju kolibu ili zamjensko sigurno mjesto.

Iz najavnog trailera čini se da nas uz mnoštvo “običnih” čudovišta očekuju i boss borbe

S obzirom na tematiku primitivnog, drevnog i iskonskog folklora, na originalnoj glazbi za The Axis Unseen radio je Clifford Meyer, metalcima prethodno poznat iz legendarnih post-metal bendova ISIS i Red Sparowes. Just Purkey Games ističe kako će soundtrack u igri biti jedinstvena mješavina heavy metala i primitivnih instrumenata, pri čemu će se glazba dinamički prilagođavati onome što se događa u igri i tako prelaziti iz atmosferske i mirne u intenzivnu i kaotičnu glazbu. To će savršeno odgovarati i napetoj mitskoj horor atmosferi koja nas očekuje u The Axis Unseen.

Nakon svega rečenog, ono što ne znamo je kada igra izlazi na tržište. Zasad je jedino poznato da je The Axis Unseen u izradi za PC te da ga možete dodati na wishlistu na platformama Steam i Epic Games Store, a više informacija one-man studio Just Purkey Games objavljivat će i putem službenog Discord servera. Ako već niste, sugeriramo da obavezno pogledate najavni trailer koji će vam najbolje prenijeti kako igra izgleda i što se sve može u Unreal Engineu 5.

Next-gen vizuali i osvjetljenje potpomognuti Unreal Engineom 5 zasad izgledaju spektakularno i izrazito realistično. Što drugo očekivati od veteranskog artista