Naime, Ghost Keeper spaja klasične elemente iz omiljenih old-school igara tog žanra s raznim modernim inovacijama, a Dungeon Keeper svakako je jedna od legendarnih strategija koje su usmjerile razvoj niza igara pa tako i ove. Koristi, rekli bismo, idealno razdoblje odnosno viktorijansko doba 19. stoljeća, u kojem neobična čudovišta i duhovi dodatno dolaze do izražaja u ambijentu “zabavne strave”. Za zabavu se zapravo trebamo pobrinuti sami jer upravo igrači su vođa zastrašujuće skupine čudovišta s kojima izazivamo živa bića. Drugim riječima – igramo se s njima. Bit će moguće upotrijebiti različite taktike zastrašivanja, uživati u širokoj lepezi duhova, demona i zvijeri kojima zapovijedamo kako bi se što bolje stopili u grotesknu, ali očaravajuću viziju viktorijanskog doba. 

Autori poručuju kako je vrijeme da svjedočimo uzbuđenju strašenja kao nikada, a ako se pronalazite u tome, znajte da bi Ghost Keeper trebao biti pušten u prodaju na Steamu 2025.godine.