Iznenađujuća vijest o zatvaranju studija Telltale Games je više-manje značila i ostavljanje serijala The Walking Dead nezavršenim. Iako je postojala nada među malobrojnim fanovima da bi se serijal možda i mogao završiti, Melissa Hutchison, glas Clementine i developeri Emily Grace Buck i Michael Kirkbride su sugerirali da do toga neće doći.
No, u tweetu objavljenom prije sutrašnjeg izlaska The Walking Dead: The Final Episode Chapter 2, Telltale daje naznake da bi do konkretnog završetka serijala moglo doći.
— Telltale Games (@telltalegames) September 24, 2018
Iako je to daleko od konkretnih planova, ipak daje više nade fanovima da će ustvari vidjeti završetak serijala.
Naravno, treba reći da se ovdje radi o The Walking Dead IP-ju, koji je itekako primamljiv potencijalnim investitorima, a i sam raspad studija je na bizaran način opet digao hype oko serijala. Sumnjamo da će to ispraviti grozomorne radne uvjete koji su izašli na vidjelo nakon prošlogodišnjeg vala otkaza, no ako neki studio preuzme izdavačku zadaću, nadamo se barem da će radnici Telltalea dobiti otpremninu, ako išta.
Telltale Games su zaslužni za rane uspjehe u žanru avantura, primarno serijala Bone i Sam & Max. Bitno je napomenuti da je Telltale prvi prepoznao isplativost izdavanje sadržaja u epizodnom formatu. Veliki boom je došao 2012. s uspjehom The Walking Deada koji je obećavao da će naše odluke imati utjecaj na razvoj priče, što je u to vrijeme zvučalo fantastično, no daleko od istine. To im je pomoglo da krenu pumpati igre po istoj špranci po već etabliranim IP-jevima tipa Minecraft, Game of Thrones, Batman, Wolf Among Us i tako dalje. Ali na kraju dana, Telltale je bio u pravu – odluke igrača imale su utjecaj na razvoj priče. Ta odluka je bila da nisu s jednakim entuzijazmom kupovali njihove igre.