Dying Light 2 je, ako gledamo sjajni prvi nastavak, igra u kojoj ćemo furiozno trčati po krovovima Pariza i mlatiti zombije i ljude po glavi. Samim time, 60 FPS-a na konzolama bi značilo fantastično iskustvo u odnosu na 30 FPS-a.
To su očito shvatili i developeri iz Techlanda i u nedavnom intervjuu lead designer igre, Tymon Smektala je napomenuo da im je stabilnih 60 FPS-a bitnije od 4K rezolucije na konzolama. Smektala kaže da je “najvažnija stvar za njih trenutno fluidnost pokreta, s obzirom da se radi primarno o parkour igri. Imerzija kretanja kroz grad je puno bitnija od 4K rezolucije”.
Naravno, to ne znači da se 4K neće dogoditi (ili da igračima na PRO/X verzijama konzola neće dati odabir između jednog ili drugog), s obzirom da imaju, po njegovim riječima, “čarobnjake” koji bi mogli dostaviti i 4K u 60 FPS-a. Što se PRO/X verzija tiče, Smektala nije dao definitivan odgovor, jedino je natuknuo da se nada da će iskoristiti dodatnu hardversku moć.
Dying Light 2 koristi novi, C-Engine, koji izgleda fantastično. Smektala spominje novi engine, napominjući da je najbitniji razlog nadogradnje u odnosu na prijašnji Chrome Engine sposobnost da se natječe s vizualno impresivnim igrama nove generacije.