Danas je održana online prezentacija, po mnogima, najočekivanije igre godine – The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Producent serijala o Zeldi, Eiji Aonuma, održao je trinaestominutni gameplay showcase u kojem je osobno zaigrao nadolazeći naslov i pružio nam uvid u puno novih i uzbudljivih sposobnosti, vještina i značajki koje će Linku pomoći u istraživanju svijeta i borbi s neprijateljima. Osim toga, treba naglasiti da je Aonuma kazao kako je razvoj Tears of the Kingdoma završen.  

U početku vidimo otvoreni svijet i Linka kako jaše konja, Aonuma potom ističe da se ogromni svijet Hyrule ne nalazi samo na tlu već seže visoko u nebo, pritom ukazujući na velike lebdeće masive koje je nazvao Sky Islands te dodao da postoji mnogo načina kako ih doseći. To je demonstrirao koristeći jednu od Linkovih novih sposobnosti – Recall, koja nam dopušta da “premotavamo” kretnje određenih objekata, primjerice kamena koji je pao s neba. 

Sljedeći novitet koji ova igra donosi je nova vrsta neprijatelja koji se nazivaju Constructi. U showcaseu je prikazan Link kako se pomoću grane bori protiv Constructa, ali mu na kraju grana puca te Aonuma predstavlja još jednu novu sposobnost koju je nazvao Fuse. Fuse će nam dopuštati da spajamo, odnosno stapamo različite objekte kako bismo načinili novu vrstu oružja. Aonuma spaja granu i kamen zajedno u jedno oružje kao “provizorni čekić” te naglašava da novo oružje ima puno bolju izdržljivost od slomljene grane. Važno je napomenuti da se i neprijatelji mogu koristiti stopljenim oružjem. 

Iduća nova sposobnost slična je Fuseu i zove se Ultrahand te omogućava Linku da spaja određene objekte kako bi načinio vozilo ili strukturu. Aonuma demonstrira novu moć na primjeru čamca kojeg radi od tri debla i dva ventilatora koje pričvršćuje za plovilo. Pomoću ove sposobnosti igrači će slobodno i na kreativan način moći konstruirati strukture i strojeve. Osim navedenih, tu je i moć Ascend, odnosno sposobnost koja Linku omogućava da se uzdigne kroz određene površine kao što je zid/strop i “izroni” na vrhu strukture. Dok je za takvu vrstu kretanja u prošloj igri bilo potrebno penjati se i koristiti staminu, ova će moć znatno olakšati putovanje i kretanje svijetom.

Aonuma završava predstavljanje demonstracijom opcija slobodnog pada i paraglidera. Velika većina prezentacije fokusirana je na nove sposobnosti kojih će zasigurno biti još i više kada igra na Switch stigne 12. svibnja.