Veteranka gaming industrije Jade Raymond tijekom posljednjih 26 godina radila je za neke od najvećih studija i izdavača kao što su Ubisoft, Electronic Arts, a potom nakratko i za Google Stadia kao osnivačica njihova sada već ugaslog first-party studija Stadia Games & Entertainment. Prošle smo godine prenijeli veliku vijest kada je Raymond osnovala vlastiti novi Haven Studios i to uz financijsku potporu Sonyja.

Još od najave studija u ožujku prošle godine, bilo je poznato da Raymond sa svojim novim timom radi na potpuno novom originalnom IP-u, odnosno novoj PlayStation ekskluzivi. Danas, godinu dana kasnije, Sony je najavio da kupuje Haven Studios koji i službeno postaje dio obitelji PlayStation Studios, a saznali smo i nekoliko novih informacija o njihovoj prvoj igri.

Jade Raymond osnovala novi studio, radi na novoj PlayStation ekskluzivi uz potporu Sonyja

Vijest o tome prvotno je prenio Hermen Hulst – šef PlayStation Studiosa putem službenog PlayStation bloga, a potom je stigao i veliki detaljni intervju u kojemu je za portal GamesIndustry.biz Hulst objasnio koji su razlozi za kupnju Havena. Ukratko, iako Sony pod sobom ima niz studija koji rade na velikim singleplayer igrama kao što su God of War, The Last of Us, Uncharted i mnoge druge, Haven će biti Sonyjev veliki upliv u sferu live-service multiplayer igara.

Osim Hulsta, sama Jade Raymond podijelila je i više informacija o prvoj igri Haven Studiosa. Bit će to, dakle, veliko AAA multiplayer iskustvo s vizijom izgradnje sistemskog svijeta koji će konstantno evoulirati, a veliki fokus bit će na slobodi, uzbuđenju i zaigranosti, kako objašnjava Raymond u izjavi na službenom PlayStation blogu. Dodala je, pritom, i da je plan igrače zabavljati ovom igrom kroz dugi niz godina.

Osim što će to biti moderna multiplayer igra koja je već i u startu prošle godine bila zamišljena kao PlayStation ekskluziva čak i prije nego je Sony kupio Haven Studios, ostalih novosti nema, a sve ostaje gotovo pa isto za Raymond i njezin tim. Podsjećamo, Sony je već prilikom osnivanja Haven Studiosa bio jedan od glavnih ulagača u studio, a Raymond i njezin tim veterana i dalje će imati kreativnu slobodu rada na svojoj prvoj igri, samo od sada uz još veću tehnološku i financijsku potporu Sonyja kao first-party studio iz obitelji PlayStation Studios.