Očigledno direktno po uzoru na Microsoft i njihov poznati kišobranski brend Xbox Game Studios, Sony je danas najavio vlastiti novi krovni brend imena PlayStation Studios koji će objedinjavati sve first party razvojne studije i first party PlayStation ekskluzive.
Kako ističu iz Sony Interactive Entertainmenta u novom intervjuu za portal GamesIndustry.biz, ovaj novo oformljeni brend PlayStation Studios sastojat će se od svih Sonyjevih internih razvojnih first party studija kao što su Naughty Dog, Insomniac Games, Santa Monica Studio, Media Molecule i Guerrilla Games, a sami brend postat će aktivan povodom izlaska konzole PlayStation 5.
U sklopu najave “obitelji” PlayStation Studios, Sony je objavio i potpuno novi “intro” video – kul animaciju koja će biti prisutna na samom počektu svake njihove first party igre. U samom videu, uz logo PlayStation Studiosa prikazani su i brojni poznati likovi iz dosadašnjih PlayStation ekskluziva, kao što su Nathan Drake iz igre Uncharted, Aloy iz Horizon Zero Dawn, Kratos iz igre God of War, Ratchet & Clank, Sackboy iz LittleBigPlanet te Ellie iz The Last of Us.
S obzirom da The Last of Us Part II i Ghost of Tsushima izlaze ovoga ljeta, odnosno dosta prije izlaska konzole PlayStation 5, one neće na početku imati gore podijeljenu uvodnu animaciju, no iz Sonyja ističu kako će se taj brend i logo koristiti i na nekim drugim mjestima, poput igara koje će ubuduće izlaziti i na drugim platformama (primjerice, dosadašnja PlayStation ekskluziva Horizon Zero Dawn ove godine dolazi na PC, no konkretno se ni na njoj neće koristiti spomenuti logo, jer igra na PC stiže prije izlaska PlayStationa 5).
Logo PlayStation Studiosa tako ćemo ubuduće vidjeti i na pakiranjima igara, diskovima, reklamama i trailerima PlayStation ekskluziva, a brend će biti primijenjen i na igre third-party studija koji nisu nužno pod vlasništvom Sonyja, ali rade igre za PlayStation (primjerice, poznati FromSoftware nije pod vlasništvom Sonyja, ali je njihova igra Bloodborne PlayStation ekskluziva).
Više informacija o novom Sonyjevom brendu koji objedinjuje sve PlayStation ekskluzive pod jedan kišobran, pročitajte u novom detaljnom intervjuu na portalu GamesIndustry.biz.