Sony i njihov relativno novi filmski produkcijski ogranak PlayStation Productions ne prestaju s iznenađenjima. Uz već prethodno poznati holivudski film Uncharted, očekivanu HBO seriju The Last of Us, seriju Twisted Metal i hrpu drugih projekata i adaptacija, danas su najavili da i izrazito uspješna samurajska PlayStation ekskluziva Ghost of Tsushima razvojnog studija Sucker Punch Productions dobiva adaptaciju u holivudski film.

Ni mi ne možemo vjerovati, no službeni PlayStation blog prenosi kako će film Ghost of Tsushima režirati ni manje ni više nego Chad Stahelski, redatelj filmskog serijala John Wick, dok će, uz Sony Pictures i PlayStation Productions, na produkciji filma sudjelovati i kompanija 87Eleven Entertainment, kao i sami razvojni studio Sucker Punch Productions.

Sretni smo što ćemo ovo ostvariti kroz partnerstvo sa Sony Picturesom. Jin je u izrazito dobrim rukama s redateljem filma“, počinje u objavi Nate Fox, sami direktor igre Ghost of Tsushima te dodaje: “Chad Stahelski stvorio je nešto posebno s Johnom Wickom. Njegova vizija, potpomognuta godinama iskustva, zaslužna je za neke od najboljih akcijskih scena ikad napravljenih“.

U nastavku objave, direktor igre je potvrdio i da će u filmu Ghost of Tsushima progatonist također biti Jin Sakai, posljednji preživjeli samuraj iz svoga klana, koji će pokušati zaustaviti prodor Mongola za vrijeme invazije na Japan i njegov otok Tsushimu. “Ako itko može oživjeti britku napetost Jinove borbe katanom, onda je to Chad Stahelski“, dodao je, nahvalivši redatelja i njegov doprinos akcijskim filmovima.

Ghost of Tsushima u izrazito je kratkom vremenu postala jedna od najuspješnijih PlayStation ekskluziva. U samo tri dana od izlaska prodana je u više od 2.4 milijuna primjeraka, a od tada (17. srpnja 2020.) pa do danas ta je brojka porasla na 6.5 milijuna, kako prenosi direktor igre u novoj obavijesti na PlayStation blogu.

Također, potvrdio je i informaciju o kojoj se pisalo prije nekoliko dana, kada se saznalo da je Ghost of Tsushima igra s najvećim postotkom ukupnih prelazaka na PlayStationu u odnosu na broj kupljenih primjeraka te da je nešto više od polovice igrača odigralo igru do kraja.