Lara Croft će se uskoro ponovno naći u vrlo nepoželjnoj situaciji, ali ovaj put će imati mnogo više izbora oko toga kako će se iz nje izvući.
Izdavač Square Enix je nakon iskustva s remakeovima Deus Exa i Thiefa vjerojatno razvio poprilično dobar osjećaj za važnost stealth igre, nešto što developeri iz Crystal Dynamicsa žele dobro uklopiti u sljedeći nastavak Tomb Raidera. U razgovoru za Gamespot, dizajner igre Michael Brinker otkrio je kako razvijaju igru koja će biti mnogo veća od prošlog nastavka, ne samo u količini sadržaja već i u broju načina na koji se igri može pristupiti. Zato će i Rise of the Tomb Raider imati mnogo razrađenije stealth mehanike i uvjerljiviji AI protivnika koji će ponekad pokušati nadmutriti Larino šuljanje ili taktičke napade. Brinker je također otkrio da je razvoj igre obilježio i ozbiljniji pristup Lari kao trodimenzionalnom liku, i to ne samo u grafičkom smislu. Uvjerljivost priče pokazala se vrlo bitnom za posljednji i po mnogima najuspješniji reboot Tomb Raidera, a po svemu sudeći, Rise of the Tomb Raider će nastaviti taj dobar početak.