Red Dead Redemption 2 izlazi za nešto više od mjesec dana i malo je reći da smo iznimno uzbuđeni vratiti se nazad u Rockstarovu inačicu Divljeg Zapada. S obzirom na to da smo tako zli, otežat ćemo vam to čekanje i donijeti vam hrpetinu novih informacija koje smo dobili ravno iz izvora.
Osjećaj pucanja koji ćete pamtiti
Budući da se radi o Rockstarovoj igri, znate i sami da nas sve čeka više nego dovoljna količina nasilja, a Red Dead Redemption 2 svakako neće kaskati u tom pogledu. Novost je ovog puta ta da ćete sačmaricom moći odvaliti glave, ruke i noge s nesretnika koji će se naći na drugoj strani vašeg nišana. S Arthurom Morganom nema zafrkancije ako želite da su vam svi ekstremiteti na broju!
Ciljanje s Dead Eye mehanikom s kojom možete usporiti vrijeme, polako namjestiti koga i gdje želite upucati i na kraju napuniti sve u vašem bližem radijusu olovom biti će unaprijeđena ovaj put tako da ćete moći gađati vitalne organe neprijatelja. Ako unaprijedite Dead Eye sposobnost, moći ćete vidjeti slabe točke svojih neprijatelja preko rentgenskog pregleda njihovih tijela što će vam omogućiti da gađate njihova srca kako biste ih jednim hicem lišili života.
Dobro pogođeni hitac u slabe točke na tijelima neprijatelja značit će njihov brzi kraj
Isto tako, kad uspijete napraviti neki prilično impresivni hitac, kao nagradu dobit ćete usporeni prikaz putanje metka prema njegovoj meti koji izgleda jako filmično. Sličnu stvar je Rockstar napravio i s igrom Max Payne 3, samo što će u ovom slučaju ta usporena snimka biti izazvana kontekstualno nakon što igra uzme u obzir preciznost, daljinu i ostale faktore.
Još jedna interesantna novost je to što ćete moći zapucati u zrak u znak upozorenja tako da pritisnete tipku ”gore” na D-padu dok ciljate. Ovaj pucanj će rastjerati obližnje životinje i privući pažnju NPC-ja.
Postanite majstori kinematografije
Jedan od nevjerojatnih noviteta koje je Rockstar implementirao u portovima igre Grand Theft Auto V za PlayStation 4, Xbox One i PC bila je opcija da cijelu igru možete kompletno odigrati iz perspektive prvog lica. Igrači su toliko pozitivno reagirali na to da su odlučili istu mehaniku staviti i u Red Dead Redemption 2.
Fast travel većini neće biti česta opcija jer će uistinu htjeti biti prisutni u ovom svijetu
Osim upijanja atmosfere Divljeg Zapada iz prvog lica, Red Dead Redemption 2 omogućit će vam i više opcija podešavanja kamere koji će sezati od veće navedenog prvog lica pa to toga da ćemo moći proizvoljno udaljiti ili približiti kameru na Arthura kad ćemo igrati u trećem licu.
Ako putujete na konju (jer naravno da ćete putovati na konju, ovo je Red Dead Redemption 2), moći ćete pokrenuti kinematografsku kameru koja će dati taj dašak filmičnosti vašim putovanjima po svijetu igre ili možete jednostavno namjestiti da automatski putujete do svog odredišta kako bi se mogli u potpunosti posvetiti uživanju u vašem okruženju.
Red Dead fashion trendovi
Igrači su u originalnom Red Dead Redemptionu bili prilično ograničeni kad je u pitanju bilo podešavanje izgleda Johna Marstona kojem ste mogli promijeniti samo gotove ”outfitove”. Rockstar je za nastavak odlučio aktivno poraditi na tome i dati igračima uistinu hrpu opcija.
Igračev kamp bit će pravi mali hub kojeg će moći postupno unaprjeđivati i biti u interakciji s njegovim stanovnicima
Ovog puta možete mijenjati Arthurovu odjeću po pojedinim segmentima, što znači da ćete moći odvojeno birati hlače, košulje, jakne, cipele i šešire te hoćete li npr. imati hlače zataknute u čizme ili ne ili hoćete li imati zasukane rukave košulje ili ne pa čak i hoćete li imati mamuze na šeširima ili ne. Isto tako možete se i ošišati i obrijati jer Arthurova brada raste u realnom vremenu, nešto je Rockstar posudio od svojih poljskih kolega iz CD Projekt REDa i njihove igre The Witcher 3: Wild Hunt u kojoj brada protagonista Geralta isto raste u pravom vremenu. Dakle imate potpunu slobodu kako ćete obući Arthura, no morate znati kako će vam izdržljivost iznimno pasti ako ga pošaljete u planine u laganoj košulji bez jakne. Rockstar se pobrinuo da moramo paziti da Arthuru bude ugodno kako bi bio na 100% svojih mogućnosti i kapaciteta! Ako vam i to nije dosta, moći ćete podešavati i izgled svojih pištolja i ugravirati im nešto po vašoj želji (već vidimo kako će internet gorjeti od kreativnih poruka i imena koja će davati svojim pištoljima).
Menadžment baze?
Ne samo da ćete moći mijenjati sebe, već i okoliš oko sebe u igri.
Tako ćete moći (potpuno neobavezno) izgraditi svoj kamp koji će vam poslužiti kao vaša mobilna baza operacija koju ćete premještati po mapi ovisno o trenutku u kojem se nalazite u priči. U svoj kamp moći ćete se vratiti s ulovom u obliku životinje koju ste ulovili i možete ćaskati s kolegama u kampu oko logorske vatrice pa čak i zakartati s njima.
Taj isti kamp možete napuniti raznim drugim potrepštinama poput lijekova, municije, novca i hrane, a svaki vaš doprinos bit će primijećen od strane ostalih žitelja kampa. Davat će vam pozitivne komentare za vaše doprinose, ali i doprinose ostalih, a sve će to biti kontekstualno i različito svaki put, ovisno o situaciji. Sve to će utjecati na moral bande i aktivnosti u kojima oni sudjeluju kad se vratite sa svojih avantura. Ako ćete imati dovoljno resursa, moći ćete unaprijediti određene dijelove svog kampa, a ta unaprjeđenja donose više mjesta za vezivanje konja, više prostora za pohranu hrane, lijekova i municije i više točaka za brzo putovanje. Možete čak i podesiti Arthurov prostor za spavanje s tepisima, lovačkim trofejima i drugim stvarima.
Grand Theft Horse Online
Poznato je kako će Red Dead Redemption 2 imati veliku online komponentu u obliku Red Dead Onlinea koji će funkcionirati jako slično kao i Grand Theft Auto Online. Čak će ju i izbaciti na isti način kao i GTA Online, a to je odvojeno od singleplayer dijela igre nakon njenog službenog izlaska.
Prvo ćemo dobiti otvorenu betu za igru koja će se odvijati nekad u studenom ove godine,a pristup će joj imati samo oni koji posjeduju kopiju igre Red Dead Redemption 2. Red Dead Online će u trenutku svog pravog izlaska biti potpuno besplatan za one koji posjeduju igru.
Konkretne informacije o Red Dead Onlineu su šture, no ono što imamo ipak solidno oslikava o kakvom će se iskustvu raditi:
-
- Rockstar opisuje Red Dead Online kao ”novo online međupovezano iskustvo smješteno u negdje u pozadinu ogromnog svijeta igre Red Dead Redemption 2” što znači da možemo očekivati istu mapu i svijet kao onaj u singleplayer dijelu igre.
- Rockstar je, poučen iskustvom GTA Onlinea, igrače odmah pripremio na to da očekujemo inicijalne probleme na izlasku jer će se, na koncu, ipak raditi o beti
- Kad je u pitanju dodatni sadržaj koji će dolaziti u Red Dead Online, Rockstar je objasnio kako će koristiti model GTA Onlinea kao šprancu. Posebno su spomenute pljačke u GTA Onlineu i način kako su uspjele spojiti priču, gameplay, modove igre i ostali sadržaj u jednu koherentno povezanu cjelinu, što znači da nešto slično ćemo moći očekivati i za Red Dead Online, a s obzirom na samu tematiku igre, co-op pljačke svakako će u jednom trenutku biti dio Red Dead Online iskustva.
- Za razliku od prvog Red Dead Redemptiona čija su multiplayer ažuriranja fragmentirala igračku bazu na one koji imaju i one koji nemaju najnovije dodatke, Red Dead Online držat će sve igrače na okupu tako da će svima dati pristup svom sadržaju koji će eventualno izlaziti.
Cijelu galeriju novih screenshotova svakako pogledajte u nastavku:
Red Dead Redemption 2 izlazi 26. listopada za PlayStation 4 i Xbox One.