POGLED UNATRAG
Njemački razvojni studio Fishlabs osnovan je 2004., a nakon financijskih poteškoća novi dom pronašli su pod Deep Silverovim kišobranom za koje su razvijali mobilne igre. Chorus je njihova prva velika igra, a najpoznatiji su po serijalu mobilnih igara Galaxy on Fire koje su, vidi vraga, isto bile u žanru svemirskog napucavanja. Igra je najavljena prošle godine na Xboxovom 20/20 eventu i u našoj redakciji definitivno nije prošla ispod radara.
Harmoniziranje
Chorus je možda manja igra ali definitivno nije mala igra. Nešto slično kao i s Kenom: Bridge of Spirits, igrom s kojom Chorus nema nikakve poveznice, osim one jedne jako bitne – obje po prihvatljivoj cijeni nude zaista prvoklasno iskustvo u svom žanru. Chorus nas je iznenadio svojom otvorenošću, hrpetinom sporednih misija i tendencijom da nas konstantno drži zainteresiranima za još jedan prelet kroz neko polje asteroida.
Osjećaj letenja, pucanja i korištenja nadnaravnih moći stvara harmoničnu (pun intended) cjelinu koja nas je zabavljala tijekom cijele igre
Naravno, to je rezultat zaista pitkog, ispoliranog i #fluidnog sustava letenja koji tek rijetko zakaže kad pod boostom pokušavate navigirati kroz jako uske prostore. No, dopuštamo mogućnost da je problem u nama i našoj tendenciji da želimo proći kroz iglene uši i prekasno krenemo usporavati. U borbi Chorus opravdava svoje ime – korištenje cijelog arsenala oružja i nadnaravnih moći, koji su protagonistici Nari i njezinom svjesnom svemirskom brodu Forsakenu na raspolaganju, iznimno je zabavno. Pogotovo kada u nekoliko sekundi izvedete manevre koji nadilaze prostorno-vremenska ograničenja. Teleportiranje neprijateljima na guzicu, bacanje palpatineovske količine munja na njihove štitove, salvo raketa pa potom driftanje kako biste se zarotirali oko svoje osi i mitraljezima skinuli nezaštićenog lovca koji vam se stvorio na leđima, ne može postati dosadno. Znamo jer smo tako uništavali na stotine zločestih svemirskih brodova i nadnaravnih entiteta i uvijek želimo repete.
Svemirski brod ide vroom vroom
Chorus također oduševljava otvorenim pristupom svemirskim prostranstvima koja su podijeljena u nekoliko različitih regija. Sviđa nam se i vizija svemira i tehnologije pomiješane s nečim mističnim, iako bismo u budućnosti od Fishlabsa voljeli vidjeti dizajn brodova i postrojenja koji je ipak jedinstveniji. Isto tako nam se jako svidjelo što Chorus ima lijepu progresiju uvođenja novih neprijateljskih letjelica koje zapravo od vas traže da koristite sve nadnaravne moći i kombinaciju mitraljeza, lasera i raketa.
Glazbena tema u glavnom izborniku je jedna od najboljih ove godine. Epskija je nego što ima bilo kakvo pravo biti
Narativna strana nas je ipak prva privukla u trailerima, no Chorus je tu pomalo treš i nerazrađen, što ne znači nužno da je loš, već da nije ispunio sve što premisa nudi. Pogotovo nam se činilo da Nara nije uvijek konzistentna i njena karakterizacija putem dijaloga s drugim likovima, preko radija ili vlastitih šaputajućih unutarnjih monologa, nakon nekog vremena postaje dosta formulaična. Forsaken, odnosno Forsa od milja, je puno zanimljiviji lik s generalno zanimljivijom pričom. Ali lako je biti zanimljiv kad si svemirski brod s karakterom. U svakom slučaju, ako volite napucavanje u svemirskim brodovima, Chorus definitivno zaslužuje priliku.
Nadograđivanje Forse Forsaken nije prvi svemirski brod s kojim startamo u igri i u određenim misija moći ćemo uskočiti i u teške razarače u brodovima klase Spirit. Ipak, većinu vremena pokušavat ćemo postati jedno s Forsakenom kojeg možemo opremiti s nekoliko nadogradnji i različitim oružjima. Osim nadograđivanja trupa i štitova Forsu možete opremiti s tri nadogradnje kako bi određeni aspekti letjelice bili jači. Bila to brzina letenja pod boostom, jačina mitraljeza, lasera ili raketa. Unikatnije nadogradnje, koje se najčešće dobivaju tijekom sporednih misija, mogu povećati količinu energije koju imate za korištenje Riteova, odnosno Narinih nadnaravnih sposobnosti. Nadogradnji ima dosta i dolaze u nekoliko tierova pa možete opremiti Forsu da igra na vaše snage. Mi smo najviše voljeli pojačati mitraljeze, jer smo rješavanjem misija dobili izuzetno jake rakete, a za uništavanje štitova uvijek smo se mogli osloniti na Rite of the Storm i ispaljivanje munji.
YIN&YANG
Dobro: Letenje i pucanje, raznovrsnost neprijateljskih jedinica, glazba, lijepe lokacije i generalno dobra glasovna gluma, zabavne glavne i sporedne misije
Loše: Nara je malo nekonzistentna, priča ostavlja prostora za doradu, boss borbe su samo okej
Dostupno na platformama:
PC, PS5, PS4, XSX/S, XOne, GS
OCJENA
I Vin Diesel bi volio driftati po svemiru 8
Recenziju napisao: Luka Žučko