Čini se da je pri razvoju svoje nove konzole PS4 Pro Sony na umu imao PC, a ne Microsoftov Project Scorpio. Naime, sudeći prema riječima Andrewa Housea, tradicionalni životni ciklus konzola morao je biti promijenjen kako bi se spriječila migracija igrača na PC.

„Dobio sam pristup nekim podacima koji su zbilja utjecali na mene. Ovi su podaci pokazali kako dio igrača željnih najboljeg grafičkog iskustva u sredini ciklusa konzola počinju prelaziti na PC, budući da im ta platforma može ponuditi ono što trebaju.“ – objasnio je House za The Guardian.

„Željeli smo zadržati te ljude u svom eko sustavu i ponuditi im najbolje performanse i najveću kvalitetu. Rezultat toga jest PlayStation 4 Pro koji donosi veliko poboljšanje na području grafike.“

House je naglasio kako PS4 Pro nije odgovor na Microsoftov Scorpio što podržava i činjenica da Microsoftova moćnija konzola izlazi tek iduće godine. House tvrdi kako se o novom PlayStationu počelo razgovarati mnogo prije najave Projecta Scorpio, te vjeruje kako je upravo Microsoft taj koji reagira na promjene na konzolaškom tržištu.