Proteklih tjedana vidjeli smo glasine o Xboxovoj viziji širenja na konkurentske platforme i ideji “multi-platformskih” first-party igara, a sada se nešto slično događa i kod Sonyja čiji privremeni šef je kazao da želi “proaktivno” raditi na dovođenju first-party naslova na druge platforme kao dio “agresivnog” širenja.

Tijekom panela za investitore i otkrivanja PlayStationovog financijskog izvješća Totoki je otkrio da bi “multiplatformski” pristup first-party igara mogao biti dobar korak u uspješnom rastu profita.”Osobno mislim da postoje mogućnosti za poboljšanje marži pa bih želio biti agresivan u poboljšanju naših marži“, kazao je.

U prošlosti smo, kao što svi znate, željeli popularizirati [našu] konzolu, a glavna svrha first-party naslova bila je učiniti konzolu popularnom“, objasnio je Totoki pa dodao: “Dakle, ako imate snažan first-party sadržaj, ne samo s našom konzolom nego i drugim platformama poput računala, first-party sadržaj se može razviti s pomoću više platformi – i to može pomoći u poboljšanju operativne dobiti. To je još jedna stvar na kojoj želimo proaktivno raditi“.

Najsvježiji primjer takve vrste poslovnog modela vidjeli smo s nedavnim izlaskom igre Helldivers II koja je istovremeno lansirana na PlayStation i PC (Steam) te je ubrzo postala najuspješnijom PlayStation igrom na Steamu.

Danas ćemo čuti što o istom pitanju ima za reći Phil Spencer na najavljenom Xbox Podcastu posvećenom poslovnoj viziji Xboxa.