Nedavno najavljeni city builder hrvatskog studija Siscia Games dobio je svoj drugi razvojni dnevnik pod nazivom “Govern” koji detaljno objašnjava sustave igre. U najnovijem blogu solo developer Željko Kos pružio je uvid u temeljne mehanizme upravljanja gradom, s fokusom na izgradnju, proizvodnju, upravljanje resursima i istraživanje.
Gradnja zgrada
Blog objašnjava da će u kontekstu same izgradnje grada, koja je ujedno i ključna značajka ove igre, igrači imati mogućnost nadgledanja detaljnog procesa izgradnje zgrada što će se očitovati u procesu od krčenja zemljišta do gradnje krovova.
Upravljanje proizvodnim objektima
Nadalje, blog pruža uvid u načine upravljanja proizvodnim objektima kao što je, primjerice, glinokop, koji služi određenoj funkciji i kojim je potrebno pažljivo upravljati kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost. Objašnjeno je da svaka proizvodna zgrada ima svoju upravljačku ploču, gdje se može pratiti njezin input i output, a igrači će morati voditi računa i o proizvodnim materijalima koji nisu beskonačni i neiscrpni.
Upravljanje resursima i pregled zaliha
Upravljanje zalihama i resursima također će igrati ključnu ulogu u održavanje tijeka proizvodnje i izgradnje, a igračima će na raspolaganju biti detaljna ploča uz čiju pomoć će pratiti sve bitne resurse, uključujući hranu, građevinski materijal i luksuznu robu, objašnjava tvorac.
Sustav istraživanja
Siscia Games još je predstavio i sustav istraživanja koji je podijeljen na dvije grane – tehnologiju i filozofiju što igračima omogućuje balansiranje tehnološkog napredaka s intelektualnim i kulturnim razvojem društva.
Pored toga, treba reći da je Pompeii: The Legacy na Steamu generirao velik interes igrača od početka rujna kada je najavljen te ga je za to vrijeme wishlistalo već 10 tisuća igrača.