PTR verzija Overwatcha je trenutno nadograđena na 1.18, a pokraj ispravljanja ponekih bugova, 1.18 je patch kojemu je glavni fokus Doomfist.

Doomfist se pridružio listi heroja u Overwatchu još 28. srpnja, a od kad ga je svaki igrač isprobao, rijetko ga vidimo u samoj igri. Ne uklapanje u kompoziciju tima, čudna interakcija s okolinom i mnoge druge stvari su odbacivale igrače od same pomisli da ga odaberu u većini slučajeva. Svakako, postoje igrači kojima je Doomfist prirasao srcu i upravo će ti igrači biti najsretniji kad u Overwatchu zaživi patch 1.18.

Geoff Goodman, član Overwatch tima je na forumu objasnio što je novo i što će još popraviti oko Doomfista i nakon što sam sam isprobao Doomfista u PTR-u, mogu potvrditi da je budućnost za Doomfista svijetla.

Trenutno najvažnije promjene su:

Rocket punch – ispravljena je grešaka koja je uzrokovala da meta ne primi štetu nakon zakucavanja u čvrsti objekt u kutu od 45 stupnjeva. U nadolazećim patchevima će ispraviti takozvane Ghost puncheve (kad prođete kroz metu koristeći Rocket punch).

Seismic Slam – ability više neće biti otkazan ako sletite preblizu zidu. Također, ako sa Seismic Slamom skočite na rampu, Doomfist će malo klizati po njoj (isto se odnosi na Winstonov skok). Ako mislite da je to klizanje neprirodno, Goodman je rekao kako će ga poboljšati u skladu s feedbackom igrača. U nadolazećim patchevima će ispraviti grešku gdje Seismic Slam ne može pronaći metu koja je blizu kuta ili zida.

Također, u nadolazećim patchevima će ispraviti Rocket punch vs Rocket Punch/Charge koji trenutno daje veoma nasumičan osjećaj.

Patch 1.18 je trenutno dostupan na PTR verziji Overwatcha koji je dostupan samo za PC platformu.