Microsoft i razvojni studio 343 Industries u specijalnom livestreamu napokon su objavili novi prikaz gameplaya iz singleplayer kampanje za Halo Infinite.

Iako smo u posljednjih godinu dana dobili nekoliko prikaza za multiplayer, ovo je prvi novi prikaz kampanje nakon više od godinu dana, jer posljednji se odvio još u srpnju 2020. godine, nakon čega je igra odgođena na 2021. Podsjećamo, bio je to upravo onaj kobni prikaz gameplaya nakon kojeg se zajednica fanova pobunila zbog lošeg izgleda igre.

Nakon godinu i tri mjeseca pauze, današnji prikaz singleplayer kampanje za Halo Infinite ponovno nas podsjeća na priču novog nastavka u kojemu se čovječanstvo bori za opstanak, a zlikovci Banished ustali su i porazili snage UNSC-a te preuzeli kontrolu misteriozne planetoidne instalacije Zeta Halo. Naravno, jedini spas za čovječanstvo bit će Master Chief koji će se morati suočiti s prijetnjom u najvećoj kampanji serijala.

Nakon nesretnog rastanka s AI-jem Cortanom, novi nastavak upoznat će nas s njezinom zamjenom kodnog imena The Weapon. Osim ponovnog brzinskog upoznavanja s pričom, novi gameplay trailer prikazuje i borbu na najvećoj open-world mapi u serijalu dosad, uključujući i upravljanje različitim vozilima i letjelicama, a prikazani su i neki stari, ali i novi neprijatelji i prijetnje s kojima će se Master Chief suočiti u nastavku.

Halo Infinite izlazi 8. prosinca ove godine za PC, Xbox One i Xbox Series X|S, a na dan izlaska bit će dostupan i kroz pretplatnički servis Xbox Game Pass.