Posljednja velika Microsoftova akvizicija, vrijedna više od 7 milijardi dolara, bila je kupnja kompanije ZeniMax Media, čime su postali vlasnici Bethesde i svih njezinih igara. Ubrzo nakon toga saznali smo da Microsoft planira još akvizicija, a prema novim izvještajima zeleni tim svoj je pogled usmjerio prema Japanu – dvorištu Sonyja i PlayStationa.

Tako u svom novom izvještaju poznati portal Bloomberg ističe da Microsoft u svoju obitelj Xbox Game Studios planira uvrstiti čak nekoliko japanskih razvojnih studija, od malih do izrazito velikih i poznatih. Kako prenose iz Bloomberga, informacije o tome dobili su od nekoliko developera lociranih u Japanu, kojima je Microsoft prišao s planom kupnje. Dakako, sami developeri zasada žele ostati anonimni.

Obitelj Xbox Game Studios trenutno čini čak 23 studija, samo neki od kojih su Obsidian, Ninja Theory, InXile, Double Fine, 343 Industries, Mojang, Rare, Bethesda sa svojih osam studija te mnogi drugi.

Da ovaj Microsoftov potez ima smisla, za Bloomberg je potvrdio i Hideki Yasua, analitičar iz japanskog istraživačkog instituta Ace, koji tvrdi kako je ovoidealan trenutak da Xbox poveća bazu igrača u Japanu i učini ga svojim drugim najvećim tržištem nakon Amerike “ako poduzme prave korake u nadolazećim godinama“, pogotovo zato što dosad tamo nisu imali velik utjecaj, a “Sonyjeva pozornost odlazi dalje, što su primijetili i fanovi“.

Hintove o budućoj kupnji nekog japanskog studija davao je prethodno i sami šef Xboxa Phil Spencer na ljeto prošle godine, a sada se čini da ti hintovi uskoro postaju stvarnost. No, u ovom trenutku i dalje se ne zna o kojim razvojnim studijima je riječ. Mnogi pretpostavljaju da bi Microsoft mogao biti u pregovorima sa studijom PlatinumGames, tvorcima igara kao što Nier: Automata i serijal Bayonetta, no takve glasine već su kružile internetom prošle godine te ih je tada već javno opovrgnuo voditelj i osnivač studija Atsushi Inaba.

Ako ćemo ići iz subjektivne perspektive, čisto sumnjamo da će Hideo Kojima htjeti dati svoj samostalni studio Kojima Productions u bilo čije ruke, čak i Microsoftove, naročito ako uzmemo u obzir i dugogodišnji partnerski i ekskluzivni odnos Kojime i Sonyja te PlayStationa (posljednji puta viđen kroz vremensku ekskluzivnost igre Death Stranding). Ukratko, budućnost će pokazati koji će to poznati (i/ili nepoznati) japanski studiji uskoro postati dio obitelji Xbox Game Studios.