Neka vas ljupkost vizuala ne zavara, ovo nije igra za djecu, poručuju nam developeri iz studija Happy Juice Games sa sjedištem u Tel Avivu, dok Yuval Markovich, suosnivač studija, dodaje: “Stvorili smo Lost in Play da bude iskustvo koje igrači naše generacije mogu igrati pred svojom djecom“. Lost in Play je, kažu, dijelom Alisa u zemlji čudesa, potom Monkey Island, kao i Hej Arnolde! – prilično jedinstvena mješavina dizajnirana da izazove našu nostalgiju za danima kada smo bili dijete.

Radi se o 2D avanturi u kojoj brat i sestra – Toto i Gal – istražuju snovite krajolike i sprijateljuju se s čarobnim bićima, a sve to rješavajući više od 30 jedinstvenih zagonetki i mini-igara u pokušaju da se vrate kući. Pri tome ćemo sudjelovati u raznim jedinstvenim kreativnim aktivnostima poput igranja karata s goblinima ili pokušaju da naučimo ovcu letjeti (kako monty-pythonosvski, primjećujemo).

I sve to ćemo činiti bez teksta ili dijaloga jer je interakcija s okolinom izvedena vizualno na univerzalan način. Ako vas ovo sve nije raznježilo ili uvjerilo da obratite pozornost na igru koja ovog ljeta stiže za PC putem Steama i Nintendo Switch po popularnoj cijeni od 18 eura, pročitajte dodatnu poruku suosnivača Markovicha: “Htjeli smo iskoristiti duh crtića uz koje smo svi odrastali kako bismo se povezali s osjećajem avanture u kojem je većina nas uživala dok smo bili mlađi, s kojim gubimo kontakt kako starimo. Ponovno osvajanje te magije je ono što smo namjeravali učiniti i nadamo se da će igrači uživati u pronalaženju šarma, nostalgije i faktora dobrog osjećaja dok su izgubljeni u igri (op. au. prijevod naslova Lost in Play)