Od tinejdžerice koja ima moć putovanja kroz vrijeme, DONTNOD Entertainment, razvojni studio zaslužan za prošlogodišnji indie uspjeh Life is Strange, odlučio je promijeniti ploču i zariti svoje očnjake u sasvim drugačiji projekt: Vampyr, priču smještenu u ranom 20. stoljeće kada je Velikom Britanijom harala smrtonosna španjolska gripa. U kaotičnom, polumrtvom Londonu oni rijetki koji su primorani izaći na ulice postaju plijen najtajnovitijih, ali i najopasnijih grabežljivaca na svijetu: vampira. Igrat ćemo kao Jonathan E. Reid, visokopozicionirani vojni kirurg koji je po povratku s fronte pretvoren u vampira i mora se snaći u svom novom (ne)životu i nekako pokušati zadržati svoje moralne principe unatoč činjenici da mu je ljudska krv neophodna za preživljavanje.

Vampyr

Sjećate li se zadnje videoigre s vampirskom tematikom koju ste odigrali? Možda Vampire: The Masquerade – Bloodlines? Ili Legacy of Kain: Defiance? Ili nešto novije kao BloodLust Shadowhunter? Igre o vampirima bile su popularne u devedesetima i ranim dvijetisućitima, ali što više 21. stoljeće odmiče, čini se da se tom temom bavi sve manje igara. Što može značiti ili da nam je sasvim dosta krvopija, ili da je vrijeme da se vampiri vrate na velika vrata.

DONTNODov Vampyr zvuči kao najambiciozniji projekt kojeg se ovaj francuski studio do sada uhvatio. Osim izbora različitih puteva kojima priča može ići i biranja opcija dijaloga, što nam je poznato iz Life is Strangea, Vampyr će imati dinamičan sustav borbe i napredovanje lika bazirano na skill-treejevima, a posljeratni London trebao bi biti vjerno prikazan. Čekat će nas i crafting sustav, jer što je igra bez crafting sustava?

Vampyr

Naš junak nije izabrao postati krvopija već je na to prisiljen zahvaljujući spletu okolnosti koji je još uvijek tajna, što znači da će ga u potrazi za hranom mučiti unutarnji sukob malo kompleksniji od onoga kada idete u dućan i ne možete se odlučiti želite li uzeti teglu Nutelle ili kilu voća, jer je jedno dobro za vas, a drugo je samo jako, jako fino. S obzirom na činjenicu da je Reid liječnik, teško će mu pasti to što mora ubijati ljude i hraniti se njihovom krvlju kako bi preživio. Kako će se taj sukob rješiti ovisi o igraču: moći ćemo birati čiju ćemo krv popiti i koliko ćemo ubijati. Svako hranjenje osim zadovoljenog apetita donosi i nove vampirske moći.

Vampyr je trenutno u razvoju, a očnjake bi nam trebao pokazati 2017. godine na PC-ju, PlayStationu 4 i Xboxu One.