Najnoviji akcijski RPG u stilu Dark Soulsa, dugo očekivana PS4 ekskluziva studija Team Ninja, koji se proslavio naslovima poput Ninja Gaidena i Dead or Alive, krenuo je u prodaju 7. veljače. Naravno, riječ je o igri Nioh.
Usporedbe sa serijalom Dark Souls su brojne, od mračnog izgleda i fantazijskih elemenata do nekih ključnih mehanika igre kao što je način skupljanja XP-a i potpunog gubitka istog ako vas neprijatelji ubiju. Japanski setting u Niohu jedna je od ključnih stvari po kojima igra tematski odmiče od Dark Soulsa i mnogi će s pravom reći da je Nioh puno više od običnog Dark Souls klona. No obje igre su u svojoj biti singleplayer iskustvo s elementima multiplayera. Tijekom igre možemo pozvati druge igrače u svoju igru kako bismo kooperativno prešli težak level ili zeznutog bossa. Imamo čak i mogućnost postaviti lozinku i pozvati samo svoje prijatelje. Ali za razliku od Dark Soulsa, u Niohu će nam se igrači koje pozivamo moći pridružiti samo ako su već prešli konkretni level ili porazili bossa na kojem smo zapeli. Mnogi igrači ostali su iznenađeni ovom činjenicom, radujući se da će sa svojim prijateljima moći kooperativno odigrati cijelu igru, obzirom da je Team Ninja u prijašnjim demoima nudio mogućnost suradnje bez ikakvih uvjeta. Developeri su za portal Kotaku obznanili zašto su donijeli ovakvu odluku u finalnoj verziji igre.
„Ne možete igrati kooperativno kroz cijelu igru jer bi ju to učinilo prelaganom“, rekao je Tom Lee, kreativni direktor studija Team Ninja. „Želimo da igrači dožive Nioh onako kako je igra izvorno zamišljena. U zadnjem demou omogućili smo igračima mogućnost kooperativne igre u bilo kojem trenutku samo zbog ograničenog broja nivoa i vremena za isprobavanje demoa.“
Bez obzira na to, mnogi će, naoružani živcima i katanom, nakon Dark Souls serijala i sestrinskog mu Bloodbornea zasigurno naći užitak u samostalnom prelasku Nioha, još jedne iznimno žilave igre.