Nedavno smo dobili priliku zaigrati Mario + Rabbids Sparks of Hope, nastavak strategije na poteze Mario + Rabbids Kingdom Battle koja je spojila Nintendov i Ubisoftov univerzum u jedan jako simpatični bućkuriš za kojeg nitko nije očekivao da će biti *baš* tako dobar. Pet godina poslije, 20. listopada, izlazi Sparks of Hope čije eksperimentiranje s XCOM-ovskim stilom iz prve igre izaziva iskreni optimizam. Sparks of Hope djeluje kao nastavak u punom smislu te riječi te je, po onome što smo vidjeli, nadogradio originalnu igru na uzbudljive načine.

CURSA Svaki od planeta na kojima je proširila svoj Darkmess treba spašavanje. Doduše, činjenica da plaža nije što je nekad bila neće spriječiti ovog Rabbida da uživa u ljetnim radostima.

Ako ne znate ništa o Sparks of Hope, nakon događaja iz prve igre Mario, Peach, Luigi i Rabbidsi uživaju u miru i tišini kad se, vidi vraga, pojavi nova prijetnja kozmičkih gabarita. Ime joj je Cursa i iz nekog razlog želi proždrijeti Sparkse – rezultat spajanja Rabbidsa i Lumasa. Sparksi su izuzetno moćni te osim narativnog pokretača radnje služe kako bi naše junake pojačali na zanimljive i uglavnom jako zabavne načine.

SPARKS Možete naše junake opremiti s dva Sparksa koji će značajno pojačati njihove mogućnosti . Za najbolji rezultat potrebno je eksperimentirati s kompozicijom tima i Sparksima kojima ih opremamo.

Igra nije lagana te će vas neprijatelji jako kazniti ako ste loše pozicionirani ili nepromišljeni.

Ako je nešto teško u Sparks of Hope onda je to izabrati koje ćemo sve likove povesti sa sobom budući da u timu ne možemo povesti sve junake odjednom. Ipak, Ubisoft Milan i Ubisoft Paris bili su svjesni koliko su njihovi protagonisti zabavni (Rabbid Peach je još uvijek ikona) stoga su omogućili da u bilo kojem trenutku promijenimo kompoziciju tima – jedino kada to neće biti moguće jest usred samo borbe. S obzirom na to da igra ima i RPG elemente level-upanja, odlično je što svi likovi napreduju skupa – čak i oni koji nisu s vama u partyju. Možda ćete neko vrijeme htjeti igrati samo s Mariom, Luigijem i Rabbid Peach – ostatak družbe bit će spreman kad ih odlučite pozvati u bitku. Samo nemojte zaboraviti iskoristiti bodove da im pojačate sposobnosti. Level-upanje je specifično za svakog lika i njihove sposobnosti te može u određenoj mjeri usmjeriti kako ćete ga/ju koristiti. Tu najviše dolaze do izražaju Sparksi koje možete pridodati heroju kako biste pojačali njegove napada na određeni način. Recimo, nova heroina Edge je jako mobilna te ima mogućnost da uklizuje tri puta za razliku od ostalih likova. Jedan od Sparksova koje možete pronaći i spasiti omogućava da njenom uklizavanju dodate specifični elementalni efekt. Ako su, recimo, tri neprijatelja šćućurena iza nekog zaklona (i ranjivi su na vodu), Edge ih može u jednom potezu sve eliminirati ako iskoristi snagu Sparksa. Taj sustav jedinstvenih osobina likova u kombinaciji sa Sparkovima pruža zaista izuzetno puno prostora za eksperimentiranje i stvaranje idealne kombinacije akcije koje u jednom trenu zaista mogu promijeniti tijek borbe u nečiju korist. I da, heroji se mogu opremiti s dva Sparksa. Kad u sve to ubrojite povećanu mobilnost u odnosu na prvu igru, posebne sposobnosti i sad Sparkse – mogućnosti su zaista mnogobrojne.

BORBENO Akcija se još uvijek odvija na poteze ali su naši junaci puno mobilniji nego u prvoj igri. Cjelokupni dojam je stoga bolji i dinamičniji.

Ne bi to bila igra sa Super Mariom da nema dobre glazbe. Sparks of Hope po onome što smo čuli ima odličan soundtrack.

Sparks of Hope je zamijenio XCOM-ovsku mrežu iz Kingdom Battlea sa sustavom koji igranje čini dinamičnijim te ostavlja više prostora za eksperimentiranje ali i anuliranje grešaka. Sada se možete slobodno kretati unutar određenog kruga te koristiti sposobnosti poput aktiviranja Sparkova, uklizavanja te odbacivanja od drugih heroja kako biste došli na višu poziciju. Jedino što morate znati jest da napadanje završava potez tog heroja te bi trebala biti zadnja akcija koju činite. Ovaj sustav slobodnog kretanja tijekom borbe sjeo nam je k’o šamar budali te generalno jednu od zabavnijih turn-based strategija čini još boljom. Iako smo u ovom previewu vidjeli samo dva nivoa, sviđa nam se dizajn svijeta i neprijatelja, prisutnost različitih questova čije uspješno izvršavanje daje tokene kojima možemo kupovati raznorazne stvarčice od vendora – bili to power-upovi, napitci za zdravlje ili ključevi koji otključavaju neku škrinju negdje na otoku.

RPG-LITE Elementi level-upanja nisu nešto jako komplicirani no mogu utjecati na ulogu koju pojedini heroj ima tijekom borbe.

Kako god okrenuli, Mario + Rabbids: Sparks of Hope nam se na velika vrata vratio na radar te je zasigurno jedna od igara koja najviše obećava u ovom jesenskom periodu.

Mario + Rabbids Sparks of Hope izlazi 20. listopada ekskluzivno za Nintendo Switch.