Poljski razvojni studio Bloober Team (Layers of Fear 1 i 2, Observer, Blair Witch) priprema nas na skori izlazak njihove nadolazeće horor avanture The Medium, koja obećava inovacije u gameplayu i igranje u dva odvojena svijeta generirana istovremeno na jednom ekranu, a sada su objavili novi video u kojem pojašnjavaju kako će to funkcionirati.

Značajka je to koja će, kako su prethodno naveli iz Bloober Teama, iskorištavati potencijal i snagu next-gen konzole Xbox Series X, a iako će igra u određenim sekcijama biti podijeljena na dva horizontalna te nekad vertikalna ekrana, član Blooberovog community teama Michal Napora u novom videu objašnjava da tu stavku nećemo koristiti čitavo vrijeme, već u specifičnim momentima, ugrubo tijekom jedne trećine igre, rješavajući zagonetke u kojima će dva svijeta međusobno direktno utjecati jedan na drugog.

Tijekom dvije trećine igre ipak ćemo igrati i istraživati jedan po jedan svijet. Ovisno o kontekstu situacije, bit će momenata prilikom kojih će, kod podjele ekrana i prikaza dva svijeta istovremeno, jedna strana ekrana biti veća od druge, čime će igra stavljati naglasak na neku zagonetku, predmet ili ključnu interakciju u jednom od svjetova, koju je potrebno otkriti i riješiti, direktno vršeći utjecaj na drugi svijet i obrnuto.

Dakako, s obzirom na to da je mračni svijet direktna preslika i alternativni univerzum stvarnog svijeta, protagonisticom Marianne upravljamo istovremeno u obje stvarnosti, krećući se lijevim stickom kontrolera te je ovakva dizajnerska odluka (usmjerena na zagonetke i skrivene predmete u jednom svijetu koji su vidljivi u drugom) sasvim logična, čineći igru drugačijom i zanimljivom, naročito kad se uzme u obzir da u igri neće biti napucavanja s čudovištima, već se glavnina gameplay mehanika oslanja na rješavanje zagonetki.

Kao što je nedavno otkriveno, The Medium izlazi 10. prosinca za PC i Xbox Series X/S, a moći ćemo ga nabaviti putem platformi Steam i Microsoft Store po cijeni od 42 eura.