Iako je Battlefield 2042 tek prije dva tjedna izašao na tržište, EA i njihovi razvojni studiji DICE i Ripple Effect već su se u startu suočili s gomilom problema i žalbi brojnih fanova. Novi Battlefield nevjerojatnom je brzinom postao najgore ocijenjena igra u tom dugogodišnjem serijalu. Razloga za negodovanje fanovi su našli napretek, što zbog gomile grešaka i bugova, što zbog nebalansiranog gameplaya, kompletnog izostanka singleplayer kampanje i fokusa isključivo na multiplayer te niza drugih faktora.
Kao posljedica svega toga, Battlefield 2042 vrlo je brzo počeo gubiti bazu igrača (primjerice, na Steamu je s početnih i visokih 105,397 istovremenih igrača pao na ispod 34 tisuće). Usred svega toga Oskar Gabrielson, šef i generalni menadžer studija DICE, jučer je javno putem twittera objavio da napušta kompaniju nakon deset godina, opisujući to kao jednu od najtežih odluka koje je donio u životu.
My last decade with the team at @EA_DICE has been nothing short of amazing. There have just been so many great memories working with our teams. But I have now made one of the hardest decisions of my life, to leave DICE and Electronic Arts. pic.twitter.com/NVck19pSkh
— Oskar Gabrielson (@ogabrielson) December 2, 2021
No, to ne znači da serijal Battlefield propada. Naprotiv, Electronic Arts je objavio da uvodi goleme promjene po pitanju budućnosti Battlefielda 2042, ali i idućih nastavaka. Naime, kako ekskluzivno prenosi portal GameSpot, na čelo čitavog serijala sada je postavljen Vince Zampella, suosnivač i direktor Respawn Entertainmenta, razvojnog studija koji se proslavio igrama Titanfall, Apex Legends i Star Wars Jedi: Fallen Order. Također, Zampella je još prije dolaska u Respawn bio direktor studija Infinity Ward u kojemu je nadgledao serijal Call of Duty.
Povezani Battlefield univerzum
Šef Respawna tako će sada, između ostaloga, biti zaslužan i za golemi novi projekt – stvaranje kompletnog povezanog Battlefield univerzuma. Iako konkretnih detalja o tome zasad nema, plan je, kako kažu Zampella i EA, u budućnosti povezati nekoliko Battlefield igara i različitih sadržaja, a na projektu će biti uključeno više različitih studija iz Amerike i Europe.
Da stvar bude još bolja, u budućnost serijala Battlefield uključen je sada i Marcus Lehto, jedan od nekadašnjih kreativnih direktora poznatog studija Bungie te tvorac serijala i originalne igre Halo, odnosno čovjek direktno zaslužan za vizualni dizajn Master Chiefa. Podsjećamo, Lehto je u međuvremenu oformio i 2019. godine najavio vlastiti studio V1 Interactive. Pod njime je prošle godine izbacio neuspješnu stratešku pucačinu Disintegration, no u ožujku ove godine zatvorio je studio jer igra nije uspjela naći publiku.
Our vision for Battlefield starts with our commitment to 2042 and grows beyond that into a new future. Hear more about our road ahead with Vince Zampella and others in a new interview.https://t.co/ZdKqQOMVuz
— Battlefield (@Battlefield) December 2, 2021
Lehto se potom pridružio Electronic Artsu u listopadu ove godine, kad se saznalo da je zadužen za osnivanje sasvim novog EA-ovog internog studija u američkom gradu Seattleu. Sada napokon saznajemo da će upravo taj novi studio raditi na igri Battlefield 2042, ali i daljnjim nastavcima te na novo najavljenom Battlefield univerzumu. Kako kaže EA u ekskluzivnom intervjuu za GameSpot, u ovom trenutku primarni fokus im je stvaranje novog iskustva koje će u Battlefield 2042 dodati priču, “izgradnju svijeta” i narativ.
Lehtov novi studio tako će direktno surađivati s DICEom i Ripple Effectom, timovima koji su zaslužni za Battlefield 2042 i njegove multiplayer modove All-Out Warfare, Portal i Hazard Zone. No, zasad nije poznato hoće li to biti kompletna nova singleplayer kampanja ili će priča biti dodana kroz ekspanzije i novi live service sadržaj postojećih multiplayer modova.
Više o čitavoj situaciji, odnosno Electronic Artsovom restrukturiranju vodstva i timova koji rade na Battlefieldu te o budućim planovima za kompletni povezani Battlefield univerzum pročitajte u GameSpotovom ekskluzivnom intervjuu.