Strateška pucačina Disintegration originalno je najavljena u srpnju prošle godine, a odmah je u startu privukla pažnju zbog činjenice što miješa žanrove strategije i pucačine, ali i zato što je tvorac igre Marcus Lehto – jedan od nekadašnjih kreativnih direktora poznatoga studija Bungie i tvoraca hiperpopularnog serijala Halo sa svojim relativno novim studijom V1 Interactive. Igra je na tržište izašla tek ovoga ljeta, odnosno 16. lipnja, a ovoga studenog, samo pet mjeseci nakon izlaska, gase se igrini multiplayer serveri.

Očigledno je da Disintegration nije polučio jednaki uspjeh kao i Lehtov originalni projekt Halo, koji je postao jedan od najboljih i najprepoznatljivijih serijala koji se vežu uz Microsoftovu konzolu Xbox. Vijest o gašenju multiplayer servera objavio je studio V1 Interactive u novom postu na službenoj stranici igre.

Donijeli smo tešku odluku uklanjanja Disintegration multiplayer modova iz igre na svvim platformama. To će biti učinjeno u fazama u narednim mjesecima, počevši od danas s uklanjanjem in-game storea i završiti 17. studenog s kompletnim uklanjanjem multiplayera“, stoji u službenoj objavi. u kojoj studio naglašava da će singleplayer kampanja ostati u potpunosti igriva.

Studio je objasnio i koji je glavni razlog zašto gase multiplayer komponentu. “Iz razvojnog tima V1 Interactive i izdavačke grupe Private Division, stojimo iza kreativnih rizika koje smo poduzeli kako bismo lansirali jedinstvenu igru koja mijenja žanrove. Iako je naša baza igrača pokazala velik interes za singleplayer kampanju, igra se nažalost mučila izgraditi značajniju publiku potrebnu za neodoljivo multiplayer iskustvo“.