Pri tome ne mislimo na Shadow of the Best iz 2016., nego onaj originalni iz 1989. legendarnog izdavača Psygnosis (i studija Reflections, s tim da je u to vrijeme fokus je bio na izdavačima i njihovom portfoliju). Vjerojatno je nepošteno spominjati neku drugu igru i skretati fokus s ovog projekta, pogotovo jer igrivost i nije toliko slična, ali nismo izdržali ne primijetiti kako stil arta igre ChainStaff i pogotovo fonta koji se koristi za vizualno ukrašavanje naslova jako podsjeća ne samo na Shadow of the Beast, nego na to razdoblje igranja na “kućnim računalima” Amigi i Atariju. I postoji razlog zašto je to tako. Naime, ChainStaff je brutalni akcijski platformer sa skrolajućim (i lukavim) razinama i art stilom inspiriranim naslovnicama psihodeličnih albuma iz 1970-ih te znanstveno–fantastičnih knjiga. Drugim riječima, inspiracija se crpila iz istih izvora kao igre iz spomenutog razdoblja.

VRAĆA SJEĆANJA na naslovnice igara nekog starijeg vremena
Iako je razvijan u studiju Mommy’s Best Games, ChainStaff je zapravo proizašao iz jedinstvenog uma veterana industrije Nathana Foutsa (POSTAL 2, Ratchet and Clank Tools of Destruction, Resistance: Fall of Man) i nudi izobličeni svijet koji treba spasiti, dok igrači zamahuju, pucaju i probijaju se kopljima kroz horde podlih, mutirajućih čudovišta. I tu se vidi određena posveta zahtjevnim arkadnim igrama iz prošlosti, dok boss borbe, koje spajaju suludo izbjegavanje projektila i frenetičnu akciju, potvrđuju tu tezu.
ChainStaff stiže uskoro za PC i Mac, a demo je već dostupan na Steamu.