Nakon što su jučer popodne odgodili svoju nadolazeću kooperativnu igru Back 4 Blood s ljeta na sredinu listopada te najavili da umjesto punog izlaska igre ovoga ljeta stiže otvorena beta, razvojni tim Turtle Rock Studios sinoć je u sklopu live eventa Future Games Show ponovno prikazao gameplay koji smo vidjeli u prosincu te nas kroz kratku “developer prezentaciju” podsjetio zašto je ovo pravi spiritualni nasljednik njihove najpoznatije igre Left 4 Dead.
Kao što je od prije poznato, u ovoj post-apokaliptičnoj zombi horor kooperativnoj pucačini iz prvoga lica igrat ćemo u timu od četvero igrača, a na raspolaganju ćemo imati osam igrivih likova, od kojih je u sinoćnjem ponovljenom gameplayu prikazano četvero. Svi oni dio su preživjele grupe veterana, poznate kao “The Cleaners”, dok zombije u univerzumu igre zovu “The Ridden”.
— Back 4 Blood (@back4blood) March 25, 2021
Slično kao i u Left 4 Dead, suočavat ćemo se s hordama “običnih” zombija, no pozornost će plijeniti oni malo veći, specijalni zombiji i stvarati nam nevolje u svojevrsnim boss bitkama. Samo neki od njih su Tall Boy i Stinger te izrazito posebni The Ogre, mutirani div s kojim se možemo suočiti čim se pojavi, ili od njega pobjeći i pričekati bolje dane, kada ćemo imati više opreme.
Sve to izrazito je slično Turtle Rockovoj igri Left 4 Dead, čak i činjenica da i ova igra ima pozadinski sustav tzv. “redatelja”, umjetnu inteligenciju koja će proučavati kako se krećemo, ponašamo i gdje se nalazimo te na nas, shodno tome, strateški bacati razne vrste neprijatelja. Ono u čemu se Back 4 Blood razlikuje su novosti u tom sustavu, koji sada funkcionira uz pomoć roguelite proceduralno generiranog sustava kartica. Taj sustav sada zahtijeva još veću koordinaciju s drugim igračima i čini svaki ponovni prelazak misija potpuno drugačijim.
Na početku svake misije igra će nam nasumično generirati nekoliko kartica sa specijalnim neprijateljima (takozvane Corruption kartice). Tako ćemo unaprijed znati s čime ćemo se suočiti tijekom misije, a na igračima je potom da timski iz svog “špila” karata odaberu kartice koje svima dodjeljuju određene buffove. Naravno, poanta je odabrati kartice čiji će potencijal maksimalno iskoristiti znane slabosti nasumično dodijeljenih specijalnih neprijatelja.
Kako sve to izgleda, saznajte u sinoć objavljenom video komentaru developera, a za kraj podsjećamo na novosti da je Back 4 Blood odgođen na 12. listopada ove godine, kada stiže na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Osim toga, već spomenuta besplatna otvorena beta stiže na PC i konzole nekad tijekom ovoga ljeta, pa ćemo igru, unatoč odgodi, svejedno moći isprobati vrlo brzo.