Za samo nekoliko dana bit će puna četiri mjeseca otkako je Respawnov besplatni Battle Royale Apex Legends izašao na tržište. Dok je njegov sami početak bilježio streloviti rast te je nakon mjesec dana postojanja probio brojku od 50 milijuna igrača, prošloga mjeseca počele su se širiti informacije kako igra ipak polagano gubi sve više i više gledatelja na Twitchu, kao i pažnje igrača generalno, što je zabrinulo ulagače koji su kupovali dionice Electronic Artsa.
Sada stižu svježe informacije prema kojima je Apex Legends u posljednjih dva mjeseca izgubio 74% dosadašnje mjesečne zarade. Podaci su to koje prenosi SuperData – poslovno-obavještajna kompanija za globalno istraživanje tržišta i marketing, usmjerena na tržište videoigara. Tako navode da je Apex Legends sada ispao s top liste najprofitabilnijih konzolaških i PC igara te je zaradio “samo” 24 milijuna dolara u travnju. To je, kažu, višestruko manje nego dosada, a pad u zaradi bilježe sada već dva mjeseca zaredom, što je pomalo zastrašujuć podatak, s obzirom da igra postoji samo četiri mjeseca.
S obzirom da Apex Legends, prema gore navedenim podacima, sada ima samo jednu četvrtinu mjesečne zarade u odnosu na onu kakvu je imao prilikom izlaska, čini se da se Respawnovom Battle Royaleu u skoroj budućnosti ne piše dobro, a za pretpostaviti je da je jedan od razloga činjenica da fanovi nisu zadovoljni dodatnim sadržajem koji igra nudi, od generalno nezanimljivog battle passa do neatraktivnih kozmetičkih predmeta – skinova za likove i oružja na koje ljudi jednostavno ne žele trošiti svoj novac.
Bit će zanimljivo za vidjeti na koji način će se Apex Legends, a time i Electronic Arts izvući iz poteškoća sa sve manjom popularnošću njihovoga Battle Royalea, pogotovo kad se u obzir uzme činjenica da im je u odnosu na ostale igre zapravo donio najveću zaradu u protekloj fiskalnoj godini, ako je suditi po informacijama njihovog nedavno objavljenog financijskog izvještaja. Vjerujemo da je jedan od načina spašavanja žive glave nedavno najavljena informacija da Apex Legends uskoro dolazi na mobilne uređaje, no u ovom trenutku još uvijek nije poznato kako će mobilna verzija uopće izgledati i funkcionirati, niti kada bi mogla izaći na tržište. Živi bili, pa vidjeli.