Dok Anthem niže poraz za porazom, unatoč cijelom ciklusu hajpa, Apex Legends niže pobjedu za pobjedom, unatoč nedostatku ikakvog ciklusa hajpa.
Respawn Entertainment, tvorci igre Apex Legends, mogu zadovoljno trljati ruke s novim probijenim milestoneom – 50 milijuna igrača u mjesec dana od izlaska igre.
Thank you to the 50 million players that have shown up in the first month since Apex Legends launched! You have all made this something special and there's much more to come! pic.twitter.com/EoDcjF5q9E
— Vince Zampella (@VinceZampella) March 4, 2019
Zlobnici će reći “aLi ApEx LeGeNDs jE bEsPLaTaN DURR”, što je svakako istina, ali da bi se vidjelo koliki je uspjeh Respawn postigao, možemo vidjeti koliko je igrača u istom vremenskom roku imao fenomen gaming svijeta – Fortnite.
U nastavku možete vidjeti interesantan graf gospodina Daniela Ahmada. Prema njemu, Apex Legends je brojku od 50 milijuna igrača postigao u četiri tjedna. Fortnite je brojku od 45 milijuna igrača postigao za šesnaest tjedana! Koristeći jednostavnu matematiku, možemo zaključiti da je Apex Legends u četiri puta manjem vremenskom roku postigao veći uspjeh od Fortnitea!
Number of Apex Legends players after:
8 hours – 1m
1 day – 2.5m
3 days – 10m
1 week – 25m
4 weeks – 50mNumber of Fortnite BR players after:
2 weeks – 10m
6 weeks – 20m
11 weeks – 30m
16 weeks – 45m— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) March 4, 2019
Naravno, svi veterani battle-royale žanra se sjećaju da je PUBG bio neprikosnoveni kralj kada je Fortnite izašao, te da i sami žanr nije bio toliko duboko pozicioniran među gaming publikom kao što je danas. No brojka od 50 milijuna igrača u samo četiri tjedna je fenomenalan pokazatelj zasluženog uspjeha Apex Legends, te da nije u pitanju samo “kratkovremeni štos”.
Što će to značiti za Respawn Entertainment, jedan od najtalentiranijih studija u industriji? Nadamo se – više kreativne slobode. S obzirom koliko su naglašavali činjenicu da Electronic Arts nije uopće sudjelovao u stvaranju igre, što bi posljedično trebalo značiti da će EA vidjeti da je možda bolje da se ne upliću u proces developmenta igara i da puste studije da imaju svoju slobodu i svoj mir.
Istu lekciju bi mogli dobiti i iz Anthema….