Iako vam na ovim stranicama redovito donosimo vijesti o najnovijim igrama, moramo se nakratko vratiti u prošlo stoljeće i prenijeti bizarnu priču koju je otkrio britanski dnevni list Guardian.
Na ovogodišnjem GameCity Festivalu u Nottinghamu, razgovarali su s Martinom Hollisom, jednim od glavnih dizajnera GoldenEyea 007, remek-djela iz ere Nintenda 64. Hollis je podijelio iskustva rada na igrama poput Killer Instinct i suradnji s Nintendom u eri kada je japanski div bio neosporeni vladar konzola.
Hollis je nahvalio čelne ljude Nintenda, ali nije propustio ispričati anegdotu o tome kako je legendarni Shigeru Miyamoto tijekom izrade GoldenEyea putem faksa prigovorio da u igri ima previše ubijanja. Miyamoto-san predložio je da se igra završi scenom Bonda kako u bolnici pruža ruku svim neprijateljima koje je do tada upucao. Hollis i ostali developeri iz Rarea nisu poslušali japanskog gurua i na kraju su napravili iznimno uspješnu i kvalitetnu igru. Pretpostavljamo da Shigeru nije zamjerao odbijanje savjeta kada je vidio da je GoldenEye prodan u više od 8 milijuna primjeraka i postala treća najprodavanija igra na konzoli Nintendo 64.