Šef odjela za igranje ”u oblaku”, odnosno Microsoftove gaming cloud divizije Kareem Choudhry gostovao je u emisiji Inside Xbox u kojoj je pričao o Project xCloud -u što nas čeka u bližoj budućnosti.
Choudhry je naglasio kako je ideja za Project xCloud razvijala još od prelaska sa konzole Xbox 360 na trenutnu generaciju konzola. Naime, tvrdi kako su zažalili što nisu odmah imali backwards compatibility spreman na izlasku Xbox One konzole jer su na taj način zanemarili ogromnu kolekciju igara koje su izašle na prošloj generaciji konzola. Kako bi doskočili tome i još pritom kako bi omogućili ljudima da igraju igre gdje god žele, nastala je ideja o servisu koji bi upravo to omogućio.
Choudhry je iskoristio usporedbu s glazbom kako bi bolje dočarao ideju iza Project xClouda, u smislu da ljudi ne slušaju specifičan tip glazbe kad su na putu za posao, kad su doma i u ostalim situacijama, dok smo s gamingom danas još uvijek donekle ograničeni u tom pogledu. S Project xCloudom, Microsoft želi razbiti te barijere i omogućiti igračima da igraju svoje igre gdje god žele.
Također je naglasio kako će iskustvo igre biti potpuno netaknuto i da će biti točno onakvo kakvim su ga kreatori igara originalno zamislili, no to (još barem zasad) treba uzeti s malim zrnom soli budući da je latencija i dalje najveći problem streamanja igara putem interneta, a kvalitetu mrežne infrastrukture ne moramo ni spominjati. Štoviše, u jednom trenutku voditeljica u ruke dobije mobitel i kontroler s kojim igra Forzu Horizon 4, no čak i preko video moguće je vidjeti input lag.
U svakom slučaju, radi se o revolucionarnoj ideji koja će promijeniti način na koji se igramo, no valja biti realan i reći da ćemo morati pričekati da Project xCloud proradi onako kako je originalno zamislio. Ispred nas je zanimljivo razdoblje u gaming industriji.