Star Citizen je prikupio debelo iznad sto milijuna dolara za razvoj i igrači i dalje doniraju novac i kupuju virtualne brodove, no izlazak finalne verzije je još uvijek jako daleko.

U novom intervjuu za Eurogamer, Chris Roberts koji je i pokrenuo čitavu priču kaže kako će s verzijom 3.0 igra dobiti solidne temelje za daljnji rast i nadmašiti stadij nalik na early access.

U spomenutom releaseu, koji je onako usput odgođen, igrači će po prvi put imati priliku vidjeti osnovne mehanike, te trajne stadije likova i brodova u smislu stanja i lokacije. Umjetna inteligencija će se prilagođavati akcijama igrača, dok im modularni sustav misija daje priliku da ih stvaraju od različitih blokova.

Igračima će biti predstavljene osnovne mehanike trgovine, mogućnost zarade i trošenja novca na odjeću i opremu za brodove, a kasnije i na same brodove. Star Citizen 3.0 je trebao zaživjeti prošlog tjedna, no prema novom planu, možemo ga očekivati početkom listopada.